برترین بازوبندهای ضربان سنج

اگر به دقت ضربان سنجی اهمیت می‌دهید اما دستگاه‌های ضربان سنج قفسه سینه را نمی‌پسندید، گزینه دیگر استفاده از بازوبندهای ضربان سنج است. در ادامه سه بازوبند معرفی شده است. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

Scosche Rhythm24

Scosche Rhythm24

نسل بعدی حسگرهای فوق دقیق Scosche نیز عرضه شد. همچنان اتصال بلوتوث و ANT+ در این دستگاه وجود دارد. RHYTHM24 نسبت به نسخه پیشین پیشرفت داشته است. همانند نامش، این دستگاه یک روز تمام پس از شارژ باتری کار می‌کند. در حالیکه نسخه پیشین ۸ ساعت پس از شارژ کار می‌کرد.

به روز رسانی مهم دیگر آن ضد آب بودن است. این دستگاه نسل دوم با درجه ضد آبی IP68 برای شنا مناسب است. حافظه داخلی ویژگی مهم دیگر آن است. چراکه بدون وابستگی به تلفن همراه نیز می‌توان با آن ورزش کرد.

پنج مد ورزشی و دو مد ترکیبی به همراه یک LED برای نمایش میزان مصرف باتری در این دستگاه تعبیه شده است. افزون بر آن دستگاه ضربان سنج یک مد HRV یا تغییر ضربان قلب نیز دارد. این مد ضربان میان ضربان‌ها را برای تشخیص تشویش و زمان recovery می‌سنجد. پروفایل‌هایی نیز برای تعدادی از فعالیت‌ها مانند شنا، دو و دوچرخه سواری وجود دارد.

ضربان سنج OH1+ از Polar

ضربان سنج OH1+ از Polar

حسگر پرطرفدار Polar با نام OH1+ طراحی بسیار خوبی را با امکانات مناسب برای مکان استفاده ترکیب کرده است. این ترکیب مورد پسند بسیاری از کاربران است. در این دستگاه دقت داده‌ها بسیار تحسین برانگیز است. خوانش ضربان قلب در این بازوبند به خوانش داده‌های حسگرهای قفسه سینه بسیار نزدیک است. در عین حال بسیار بهتر از داده‌های یک مچ‌بند است. آخرین نسخه آن با اتصال BLE/ANT+ عرضه شده است. اتصال آن به عینک‌های شنا خواندن ضربان با نبض شقیقه را نیز ممکن می‌سازد.

رقیب این محصولScosche Rhythm24 است. با قیمتی مشابه، هر دو دستگاه کیفیتی مشابه دارند. امتیاز OH1+ ضد آب بودن آن و در نظر گرفتن جزئیات در طراحی است. بطوریکه کلیه چراغ‌های دستگاه در قسمت داخلی آن تعبیه شده است.

Wahoo Tickr FIT

Wahoo Tickr FIT

این دستگاه ضربان سنج برای کسانی که به دقت ضربان سنجی اهمیت می‌دهند اما از بندهای قفسه سینه پرهیز دارند، مناسب است. مشابه دو رقیب دیگر، Tickr FIT با عرضه فاکتوری برای تامین راحتی از طریق طراحی عرضه می‌شود. بند پلاستیکی آن را می‌توان در قسمت بیرونی یا درونی دست بست. اما این دستگاه را نمی‌توان روی بازو بست.

این ضربان سنج سه چراغ سبر LED دارد. این آرایه برای بالا بردن دقت دستگاه تعبیه شده است. اتصال بلوتوث و ANT+ برای وصل شدن دستگاه به اپلیکیشن‌های تناسب اندام، تلفن هوشمند و رایانه GPS دوچرخه یا ساعت مناسب است.

این دستگاه پیشنهادی ناب با قیمتی مناسب است. اگر به دنبال جایگزینی برای حسگرهای قفسه سینه هستید، این دستگاه بسیار مناسب است.


بیشتر بخوانیم:
حسگر های الکترونیکی پارچه ای و کاربرد آن در لباس های رباتیک نرم
برترین ضربان سنج های قفسه سینه


منبع: gadgetsandwearables

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *