معرفی بهترین اسکیت بردهای برقی

اسکیت برد برقی وسیله نقلیه بسیار جذاب و سرگرم کننده‌ای است که برای طی مسافت‌های کوتاه و ماجراجویی می‌توان از آن استفاده کرد. در اینجا ما پنج نوع از بهترین اسکیت بردهای برقی با فناوری پیشرفته را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی بهترین اسکیت بردهای برقی

اسکیت بردهای برقی یک فضای قدیمی وجذاب را در جهان کالاهای مصرفی اشغال کرده‌اند. اما آیا آنها تنها اسباب بازی مورد علاقه بزرگسالان است که به شکل یک وسیله نقلیه پاک و کارآمد درآمده و یا استفاده از روش الکتریکی برای تقویت یک ورزش هیجان انگیز است؟ مهم نیست با چه دیدی به آن نگاه می‌کنید، هم اکنون با تکامل فناوری شما می‌توانید در خیابان از اسکیت بردهای برقی فوق العاده سرگرم کننده، باریک و صاف‌تر از آنچه پیش از این بوده استفاده کنید. ما صنعت فعلی را جست و جو کردیم و مجموعه‌ای از بهترین اسکیت بردهای برقی را انتخاب و به شما معرفی می‌کنیم.

ماربل (Marbel)

معرفی بهترین اسکیت بردهای برقی

تخته‌های دراز، زشت و غیرحرفه‌ای هستند و زمانی که باتری و موتور سنگین با آنها ترکیب شود کاملاً دست و پا گیر می‌شوند. شرکت ماربل، همه اجزای اسکیت برد برقی خود را در یک بسته ۱۰ پوندی (۴٫۵ کیلوگرم) عرضه کرده است. استفاده از فیبر کربنی در ساخت این تخته موجب شده تا یکی از سبک‌ترین اسکیت بردهای الکتریکی باشد. سرعت این اسکیت برد به ۲۵ مایل در ساعت (۴۰ کیلومتر در ساعت) می‌رسد و باتری آن می‌تواند مسافت ۱۶ مایل (۲۵ کیلومتر) را پشتیبانی کند.

این شرکت ادعا می‌کند که تخته ماربل را در حاضر به طور کامل تولید و حدود سه تا چهار هفته طول می‌کشد تا به دست مشتریان در ایالات متحده برسد، اگر شما مشتری بین‌المللی هستید احتمالاً باید زمان بیشتری منتظر بمانید. تخته ماربل در ایالات متحده آمریکا ۱۳۹۹دلار قیمت دارد.

Evolve Carbon GT

معرفی بهترین اسکیت بردهای برقی

احتمالاً تاکنون از محصولات شرکت استرالیایی Evolve برای حمل و نقل و جابجایی استفاده کرده‌اید. Carbon GT قطعاً بهترین محصول امسال این شرکت بوده است. این تخته الکتریکی بسیار زیبا و صیقلی و چرخ‌های آن مناسب برای انواع جاده‌ها و ماجراجویی است. موتورهای دو قلوی آن ۳ کیلو وات توان را از طریق چرخ‌های عقب فراهم می‌آورد.

سرعت این اسکیت برد به ۴۳ کیلومتر در ساعت (۲۷ مایل در ساعت) می‌رسد و در هر بار شارژ می‌توانید ۳۰ کیلومتر (۱۸ مایل) را با آن طی کنید. Carbon GT با وزن ۷٫۹ کیلوگرم (۱۷٫۴ پوند) سبک‌ترین اسکیت برد برقی نیست اما قطعاً سنگین‌ترین آنها هم نیست. باتری آن در زیر تخته پنهان شده به طوری که هنگام راه رفتن روی پاها می‌توان به راحتی اسکیت برد را زیر بازوی خود حمل کرد. همچنین می‌توان با استفاده از یک کنترلر بلوتوث ارگونومیک آن را کنترل کرد.

اسکیت برد Carbon GT ساخت شرکت Evolve ، ۲۶۶۰ دلار قیمت دارد.

Boosted Board 2

معرفی بهترین اسکیت بردهای برقی

استارت‌آپ‌های بسیاری وارد دنیای اسکیت بردهای برقی شده‌ و درنهایت به دلیل طبیعت بی‌رحم سرمایه‌گذاری از بین رفته‌اند. زمانی که سرمایه یک شرکت نیم میلیون دلار افزایش پیدا می‌کند، ارائه کالا و کسب و کار موفق‌تر می‌شود و شما می‌دانید که این شرکت دوام پیدا می‌کند.

طراحی محبوب و با سلیقه Boosted Board در سال ۲۰۱۲، سبک‌ترین نوع اسکیت برد در آن زمان بود و در همین حین شرکت سعی می‌کرد با نوآوری‌های دیگر صف تولید محصولات خود را به روز نگه دارد.

نسل دوم Boosted Board تخته بامبو و علامت چرخ‌های نارنجی نسل‌ قبل را حفظ کرد اما محدوده نسبت کم خود را به ۶ مایل (۹٫۶۵ کیلومتر) بهبود بخشید. آنها با یک باتری استاندارد ۹۹-WH محدوده ۷ مایل (۱۱٫۲ کیلومتر) را طی می‌کردند، اما این نسل می‌تواند، یک باتری ۱۹۹-WH برای محدوده ۱۲ تا ۱۴ مایلی (۱۹ تا ۲۲ کیلومتر) داشته باشد. از همه مهم‌تر اینکه روکش‌های مدل جدید اسکیت بردها ضد آب است.

قیمت نسل دوم Boosted Boards از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود و باتری‌های حجیم‌تر ۱۰۰ دلار هزینه اضافی به همراه خواهد داشت. تغییرات قدرتمندتر با یک قیمت بالاتر نیز در دسترس هستند.

The M1(پیشتر به نام Monolith شناخته می‌شد)

معرفی بهترین اسکیت بردهای برقی

برای ساخت اسکیت بردهای الکتریکی موتورها را می‌توان داخل تخته و یا پشت چرخ‌های عقب قرار داد یا اینکه آنها را داخل چرخ‌ها پنهان کرد. M1 به عنوان نخستین اسکیت برد برقی جهان با قابلیت موتورهای هاب (موتورهای توپی چرخ) است که داخل دو چرخ عقب قرار می‌گیرد و می‌تواند سرعت اسکیت برد را به ۲۴ مایل در ساعت (۳۹ کیلومتر در ساعت) برساند.

قابلیت بهتر در حمل و نقل به این معنی است که با احتمال کمتری موتور گرفتار موانع و آسیب دیدگی‌ها می‌شود و سازندگان ادعا می‌کنند که موتورها در برابر آب مقاوم و سبک‌تر از یک موتور معمولی هستند. هر شارژ ۹۰ دقیقه‌ای M1 به خوبی ۱۰ مایل (۱۶ کیلومتر) سواری را پشتیبانی و وزن تخته ۱۴ پوند (۶٫۳۵ کیلوگرم) است.

در حال حاضر شرکت سازنده M1 با هزینه ۱۳۹۹ دلار سفارش می‌پذیرد.

Yuneec E-Go

معرفی بهترین اسکیت بردهای برقی

ممکن است متوجه این موضوع شده باشید که اسکیت‌های برقی گران قیمت هستند به ویژه برای کسانی که بدنبال نوع ضد آب آن هستند. E-Go ساخت شرکت هواپیما ساز Yuneec یک نوع بسیار مقرون به صرفه‌تر ارائه می‌دهد.

این برد درهیچ یک از مشخصات کلیدی به پای رقبای خود نمی‌رسد اما می‌تواند برای یک تازه وارد با بودجه کم مناسب باشد. بیشترین سرعت آن تنها ۲۰ کیلومتر در هر ساعت (۱۲ مایل در ساعت) است که ممکن است کمی بیش از سرعت حرکت با پا برای برخی باشد. این اسکیت برد ۱۴ پوند (۶٫۳ کیلوگرم) وزن دارد و محدوده آن سخاوتمندانه به ۱۸ مایل (۳۰ کیلومتر) می‌رسد. Yuneec E-Go 699 دلار قیمت دارد.


در زمینه اسکیت‌بردهای برقی بیشتر بخوانید:
>>کوچک‌ترین اسکیت برد الکتریکی دنیا
>>پروژه خودانجام ساخت اسکیت برد الکترونیکی با برد رسپبری پای


منبع: newatlas

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *