جدیدترین اسکلت بیرونی German Bionic به دنبال ساده سازی وظایف پرستاران و متخصصان مرتبط

استارت‌آپ اسکلت بیرونی German Bionic، که پشت پوشیدنی سبک وزن Apogee قرار دارد، به تازگی Apogee+ را معرفی کرد. یک به‌روزرسانی سخت‌افزاری که برای خدمات‌رسانی به کارکنان مراقبت‌های بهداشتی طراحی شد. این اسکلت بیرونی برقی به پرستاران و سایر متخصصان مراقبت‌های بهداشتی اجازه می‌دهد تا دسترسی بیشتری به بیماران، به ویژه افراد مسن و ناتوان داشته باشند. این شرکت امیدوار است استرس و فشار روی این متخصصان پزشکی را کاهش دهد. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

اسکلت بیرونی جدید Apogee+
.

اسکلت بیرونی جدید Apogee+

اسکلت بیرونی Apogee+ به عنوان یک “دستیار شخصی لیفت” طراحی شده است که در هنگام راه رفتن، بلند کردن و مرتب کردن بیماران برای درمان‌ها و اقدامات بهداشتی مانند دوش گرفتن، کمک فعال ارائه می‌دهد. این لباس رباتیک حدود 70 پوند فشار روی کمر را تسکین می‌دهد و شامل دستگیره‌های یکپارچه برای ثابت نگه داشتن وسایل و تغییر موقعیت بیماران است.

Apogee+ درست مانند اسکلت بیرونی هم نوع خود، کوچک و سبک وزن است. بنابراین افراد مختلف می‌توانند آن را در محیط‌های مختلف بپوشند. همچنین ضد آب است، چرا که باید هنگام حمام کردن بیماران کمک کند. همچنین ضد گرد و غبار است.

بیشتر محصولات German Bionic، مانند Cray X، برای محیط‌های صنعتی طراحی شده‌اند، اما Apogee+ برای درمانگاه‌های بهداشتی طراحی شد، بنابراین دارای یک فرم نرم‌تر با رنگ‌های روشن «مناسب برای بیمار» است. بدنه بیرونی این اسکلت بیرونی طوری طراحی شد که فرآیند ضدعفونی آن آسان باشد. بنابراین میکروب‌ها و باکتری‌ها جمع نمی‌شوند. بدیهی است که در محیط مراقبت‌های بهداشتی این امر ضروری است.

German Bionic داده‌های اخیر در مورد اثربخشی محصولات پوشیدنی اسکلت بیرونی در فضای مراقبت‌های بهداشتی را به نمایش می‌گذارد و می‌گوید: «Apogee+ پشتیبانی انعطاف‌پذیر و قابل اعتماد به کارکنان پرستاری ارائه می‌دهد». این اسکلت بیرونی در حال حاضر در سراسر آمریکای شمالی در حال پخش است، بنابراین برای خرید توسط نهادهای مراقبت‌های بهداشتی در دسترس است. این اسکلت‌های بیرونی برای خریداران عمده 9900 دلار یا 299 دلار در ماه هزینه دارند.


>> جذب سرمایه ۱۵ میلیون یورو توسط GermanBionic

>> اسکلت بیرونی برای کارگران: گفتگو با Marius Kiss از German Bionic


منبع: engadget.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *