جدیدترین اسکلت بیرونی Sarcos Robotics و کاهش چشمگیر مصرف انرژی

شرکت Sarcos Robotics یکی از شرکت‌های قدیمی اسکلت بیرونی است. پس از ۱۷ سال پژوهش در این زمینه اینک شرکت مصرف انرژی اسکلت‌های بیرونی فعال خود تا حد چشمگیری کاهش داده است. برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت با مجله‌ی فناوری های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

اسکلت فعال و سنگین شرکت Sarcos پیش از سال ۲۰۲۰ روانه بازار می شود

شرکت Sarcos Robotics از اسکلت بیرونی جدید خود پرده برداری کرد. این اسکلت بیرونی فعال با باتری لیتیم-یون کار می‌کند. کاربر آن می‌تواند تا حدود ۹۰ کیلوگرم (۲۰۰ پوند) بار را برای ساعتهای متوالی حمل کند.

Sarcos Robotics با ۱۷ سال سابقه‌ی فعالیت در زمینه‌ی اسکلت های بیرونی و یکی از متخصصان این زمینه است که تا کنون در حدود ۱۷۵ میلیون دلار برای پژوهش‌های اسکلت‌های بیرونی هزینه کرده است. اینک شرکت موفق به کاهش مصرف انرژی دستگاه شده است. به ادعای Ben Wolff، مدیر عامل و رئیس شرکت، آخرین دستگاه شرکت Sarcos Robotics با توان ۴۰۰ وات قادر به کار برای ۸ ساعت متوالی است. بهترین اعداد تا کنون ۳۵۰۰ وات و ۶۸۰۰ وات بوده است.

سه باتری در قسمت پشت اسکلت بیرونی قرار دارد که هر یک بین ۱۰ الی ۱۵ پوند، ۴.۵ تا ۷ کیلوگرم، جرم دارد. این باتری‌ها را می‌توان در صورت نیاز حین کار تعویض کرد. این امر نقطه‌ی مثبتی است که زمان کار دستگاه را افزایش می‌دهد. برای پوشیدن این اسکلت بیرونی در حدود ۳۰ تا ۶۰ ثاینه زمان نیاز است. پس از آن دستگاه کاملا آماده به کار است و می‌توان مسیرهای هموار یا پرفرازونشیب را با آن طی کرد.

اسکلت های بیرونی نظامی Sarcos Robotics

اسکلت بیرونی جدید شرکت Sarcos Robotics برای افزایش قدرت کاربر، چالاکی و پایداری طراحی شده است. در هنگام طراحی مهندسین امکانات مورد نیاز برای کار در آب و هوای نامتعادل، برف و گل را نیز به این محصول افزوده‌اند. شرکت این محصول را تا پایان سال ۲۰۱۹ تجاری سازی خواهد کرد. پژوهش برای کامل کردن این اسکلت بیرونی و سازگاری آن برای استفاده‌های نظامی ادامه خواهد داشت.

در حال حاضر شرکت Sarcos Robotics دو قرار داد برای کامل کردن این اسکلت بیرونی با بخش نظامی دارد. این دستگاه باید برای حمل تجهیزات نظامی نیروی هوایی آماده شود. قرار داد دوم مربوط به ساخت نمونه‌ای اسکلت بیرونی برای نیرو‌های ویژه است. این نمونه‌ی آزمایشی باید بسیار سبک باشد. این اسکلت بیرونی با نام TALOS نیز شناخته می‌شود. TALOS باید ایمنی کاربر خود در حین کار با مهمات جنگی تضمین کند. این لباس همچنین برای کاهش خستگی هنگام بالا رفتن از پله‌های ساختمان‌های بلند به کار خواهد رفت. TALOS در سال جاری میلادی مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

 


در مورد اسکلت‌های بیرونی بیشتر بدانیم:

اسکلت فعال و سنگین شرکت Sarcos پیش از سال ۲۰۲۰ روانه بازار می شود

تلاش برای افزایش بهره‌ وری و ایمنی کارگران با اسکلت های بیرونی رباتیک


منبع:  National Defense
«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *