آشنایی با پیتر بینکلی، طراح دست مصنوعی Airy

آشنایی با پیتر بینکلی، طراح دست مصنوعی Airy

پیتر بینکلی یکی از فعال‌ترین طراحان انجمن e-NABLE است. او به همراه پسرش،Peregrine Hawthorne دست Talon، Ody و Flextensor را طراحی کرده‌اند. او همچنین با همکاری دیگر افراد انجمن e-NABLE دست Raptor را طراحی کرد. در حال حاضر تمرکز او بر روی دست مصنوعی Airy است.

آشنایی با پیتر بینکلی، طراح دست مصنوعی Airy

چرا پیتر با انجمن e-NABLE همکاری می‌کند؟ پسر او به طور مادرزادی دچار قطع عضو دست است. بیست سال گفت و گوی بین پدر و پسر این است که چه چیزی طراحی کنند که در دنیای واقعی کاربرد داشته باشد.

طرح پیتر در حال پیشرفت است تا قالب‌هایی چاپ شوند و به شکل وسیله‌ای شبیه دستکش با مواد نرم شود، مانند Exo-Glove Poly که در دانشگاه ملی سئول در کره جنوبی توسعه یافته با این تفاوت که این مکانیکی خواهد بود و نه موتوری.

آیا پیتر در چند هفته آینده یک وسیله عملی خواهد ساخت؟ احتمالاً نه، طراحی یک راهکار عملی ماه‌ها زمان می‌برد. «هیچ کس نمی‌خواهد دلی را با ارائه دستگاه‌هایی که انتظارات را برآورده نمی‌کند بشکند. واقعیت این است که ما با وجود شکست‌ها دست از تلاش برنمی‌داریم تا اینکه بالاخره موفق شویم. در پایان، ما همه ارزش این پشتکار را می‌دانیم».

پیتر تخصص‌های بسیاری را برای طراحی دست مصنوعی Airy کنار هم می‌آورد. صحبت‌های او در TedxDubaiSalon در مورد تاریخچه و توانایی آینده‌ی طراحی‌های متن باز چاپ سه بعدی از دست مصنوعی را ببینید:

منبع: The Brain Recovery Project

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *