ردیابی خودرو با دستگاه کوچک TrackR

آیا تا به حال خودروی خود را در پارکینگ گم کرده‌اید؟ شما اتومبیل را پارک کرده‌اید و به خرید می‌روید. پس از بازگشت آن را پیدا نمی‌کنید و مجبور هستید از کلیدهای آژیر دزدگیر برای پیداکردن آن استفاده کنید. هم‌اکنون راهی وجود دارد که بدون هزینه زیاد بتوانید خودرو را ردیابی کنید. شرکتی در کالیفرنیا دستگاه کوچکی با نام TrackR ساخته است که با گوشی هوشمند شما در ارتباط است. با این دستگاه از هر وسیله ارزشمند خود می‌توانید مراقبت کنید.

ردیابی خودرو با دستگاه کوچک TrackR

شما دیگر نیازی به یک سامانه گران‌قیمت جی‌پی‌اس (GPS) برای ردیابی خودرو ندارید. افزون بر این نیازی به پرداخت هزینه اشتراک ماهانه نیست. هم‌اکنون راهی وجود دارد که بدون هزینه زیاد بتوانید خودرو را ردیابی کنید. شرکتی در کالیفرنیا دستگاه کوچکی ساخته است که با گوشی هوشمند در ارتباط است و دقیقا دستگاهی هست که انتظار دارید.

این دستگاه TrackR نام دارد و به اندازه یک سکه است. کار کردن با این دستگاه آسان است. تنها کافی است که برنامه کاربردی رایگان TrackR را روی گوشی خود نصب کنید و از طریق برنامه به دستگاه کوچک متصل شوید. دستگاه را می‌توان روی هر وسیله‌ای که شما می‌خواهید ردیابی کنید قرار داد. مدت زمان تنظیم و نصب آن کمتر از دو دقیقه طول می‌کشد.

با این دستگاه از هر وسیله ارزشمند خود مراقبت کنید. برای ردیابی خودرو تنها کافی است دستگاه را در زیر کفپوش یا صندوق عقب و یا داشبورد قرار دهید. جایی پنهان کنید که اگر خودرو شما دزدیده شد دستگاه پیدا نشود. اگر خودرو را در پارکینگ گم کردید می‌توانید به گوشی خود سر بزنید و برنامه TrackR به شما مکان دقیق آن را نشان می‌دهد. دستگاه ۲۹ دلار قیمت دارد که برای آرامش شما هزینه ناچیزی به شمار می‌آید.

می‌توانید دستگاه کوچک و ساده را به حیوان خانگی خود متصل کنید تا هنگامی که از شما دور می‌شود قابل ردیابی باشد. به دسته کلید یا کیف پول خود متصل کنید تا در کمترین زمان بتوانید آن‌ها را پیدا کنید. این دستگاه دارای چسب دوطرفه است و این امکان را می‌دهد که به لپ‌تاپ یا دوچرخه متصل شود.

ردیابی خودرو با دستگاه کوچک TrackR

برای استفاده از این دستگاه باتری را در آن قرار دهید و برنامه کاربردی رایگان TrackR را دانلود کرده و پس از نصب روی گوشی، ارتباط آن را با دستگاه برقرار کنید. در نهایت، دستگاه را در خودرو پنهان کرده یا به وسیله باارزش خود وصل کنید.

منبع: Dailylifetech

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *