شرکت رباتیک RE2 قرارداد طراحی بازوی رباتیک برای ارتش ایالات متحده را بدست آورد

شرکت رباتیک RE2 یک بازوی کمکی رباتیک برای انتقال سریع بیماران از صندلی چرخدار به خودرو و بالعکس طراحی خواهد کرد. هدف از این برنامه ارائه یک گزینه حمل و نقل قابل اعتماد به بیماران مبتلا به محدودیت تحرک است.

شرکت رباتیک RE2 قرارداد طراحی بازوی رباتیک برای ارتش ایالات متحده را بدست آوردشرکت رباتیک RE2 اعلام کرد که توسط ارتش ایالات متحده برای دریافت فاز I تحقیقات نوآوری در کسب و کار کوچک (SBIR) و طراحی یک بازوی رباتیک کمکی برای پروژه آزمایشی سیستم حمل و نقل خودکار و اعمال رباتیک برای راه اندازی و عملیات پایه (ARIBO) در فورت براگ در کارولینای شمالی انتخاب شده است.

هدف از ARIBO ارائه حمل و نقل به سربازان مجروح برای انتقال بین پادگان و مرکز پزشکی Womack ارتش است. RE2 یک بازوی کمکی کم خطر و با سیستم کنترل کاربر پسند برای انتقال سریع بیماران از صندلی چرخدار به خودرو ARIBO و در مقصد انتقال بالعکس به صندلی چرخدار طراحی خواهد کرد. هدف از این برنامه ارائه یک گزینه حمل و نقل قابل اعتماد به بیماران مبتلا به کاهش تحرک است تا برای رفتن به ملاقات پزشک، دفاتر و یا هر جای دیگر توسط سیستم حمل و نقل ARIBO پشتیبانی شوند.

یورگن پدرسن، مدیر عامل شرکت رباتیک RE2 اظهار داشت: «ما مفتخریم که تخصص رباتیک خود را برای کمک به سربازان مجروح و دسترسی به سیستم حمل و نقل خودکار ARIBO در فورت براگ اعمال کنیم. این برنامه چیزی بیش از توسعه فناوری پیشرفته کمکی است. این پروژه در مورد توانمندسازی مردان و زنانی است که محدودیت‌های شدید حرکتی را متحمل شده‌اند تا دوباره درجه‌ای از استقلال در جابجایی و انتقال را بدست آورند. این یکی از دلایل اصلی کسب و کار شرکت رباتیک RE2 برای توسعه فناوری و بهبود کیفیت زندگی است».

شرکت رباتیک RE2 قرارداد طراحی بازوی رباتیک برای ارتش ایالات متحده را بدست آورد

شرکت رباتیک RE2

شرکت رباتیک RE2 فناوری‌های رباتیک حرکتی را توسعه می‌دهد و کاربران ربات را قادر می‌سازد تا از یک فاصله امن با جهان خود در تعامل باشند خواه بر روی زمین، در هوا و یا زیر آب باشند. RE2 یک بازوی مکانیکی با عملکردی شبیه به انسان و نرم افزار مستقل پیشرفته‌ای برای رباتیک حرکتی ایجاد کرده است.

منبع: bizjournals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *