صندلی چرخدار پله نورد ارزان قیمت زندگی توانیابان را دگرگون می‌کند

صندلی چرخدار Laddroller یک اختراع خلاقانه است که به کاربر توانایی ایستادن می‌دهد و می‌تواند براحتی از پله‌ها و مسیرهای ناهموار عبور کند. این صندلی چرخدار نسبت به صندلی‌های چرخدار ایستاده فعلی قیمت پایینی دارد.

دو برادر یونانی صندلی چرخدار جدیدی ابداع کردند که زندگی معلولان را دگرگون می‌کند

Laddroller یک اختراع خلاقانه است که توسط برادران دیمیتریوس پتروتوس و ماریوس ارمیس پتروتوس از لاریسا (Larissa) ساخته شده است و زندگی افراد دچار محدودیت حرکتی را دگرگون می‌کند. این محصول جدید یک نردبان و غلطک است که اجازه می‌دهد افراد معلول در صندلی چرخ دار بایستند و حتی از پله‌ها بالا و پایین بروند.

این صندلی چرخدار در سطح بین‌المللی شناخته شده است و بازخورد بسیار مثبتی از کاربرانی که در حال حاضر توانایی دسترسی به محصولات در قفسه‌های بالای سوپر مارکت‌ها، برداشت پول از دستگاه‌های خودپرداز و انجام دیگر فعالیت‌های روزمره که نیاز به ایستادن دارند، دریافت کرده است.

دو برادر یونانی صندلی چرخدار جدیدی ابداع کردند که زندگی معلولان را دگرگون می‌کند

دیمیتریوس و ماریوس می‌گویند: «تقریباً ۶۵ میلیون نفر در سراسر جهان محدود به صندلی چرخ دار و طرح‌های محدود صندلی چرخدار فعلی حتی در محیط‌هایی که ویژه آن طراحی شده‌اند، هستند. آنها تقریباً همیشه در حالت نشسته زندگی می‌کنند و توانایی انجام هیچ کار و استفاده از هیچ ابزاری را ندارند».

مزایایی که کاربران انتظار دارند شامل استقلال بیشتر، تعاملات اجتماعی بهبود یافته و یک سری از فواید سلامتی که در حال حاضر به طور انحصاری توسط فیزیوتراپیست ارائه می‌شود، است.

دو برادر یونانی صندلی چرخدار جدیدی ابداع کردند که زندگی معلولان را دگرگون می‌کند

«ما رویکرد جدیدی را در طراحی صندلی چرخدار در نظر گرفته‌ایم: (laddroller (ladder + roller ترکیبی از یک اسکلت بیرونی و یک صندلی چرخدار برقی است و تنها دستگاهی است که کاربر را تنها با حرکت چرخ‌ها بالا می‌برد. طراحی ما از کاربر در هر نقطه‌ای بین موقعیت نشسته و ایستاده پشتیبانی می‌کند و بدون مکانیسم پیچیده اضافی براحتی و در هر موقعیتی عمل می‌کند».

صندلی چرخدار laddroller در محیط‌های دنیای واقعی از جمله زمین‌های ناهموار، شکاف‌ها و لبه جدول‌ها تحرک کامل را فراهم می‌کند. می‌توان آن را در صندوق عقب خودرو حمل کرد و حتی یک حالت دستی برای زمانی که باتری تخلیه شد در نظر گرفته شده است.

قیمت این صندلی چرخدار حدود نصف قیمت صندلی‌های چرخ دار ایستاده فعلی است و انتظار می‌رود که تأییدیه قانونی در اروپا را در سال ۲۰۱۷ و در ایالات متحده را در سال ۲۰۱۹ به دست آورد.


در زمینه صندلی‌های چرخدار ایستاده بیشتر بخوانید:

>>آزادی بیشتر برای معلولان با طراحی صندلی چرخدار ایستاده


منبع: greekcitytimes.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *