لاکهید مارتین به بازار اسکلت بیرونی نظامی چشم دارد!

شرکت لاکهید مارتین نیز قصد دارد وارد بازار اسکلت بیرونی نظامی شود. این شرکت با دریافت مجوزهای رسمی از B-Temia در تلاش است پروژه اسکلت بیرونی صنعتی FORTIS خود را برای کاربردهای صنعتی و نظامی تکمیل کند. فناوری FORTIS با انتقال فشار از طریق اسکلت بیرونی به زمین موجب راحت‌تر شدن حمل تجهیزات و کاهش حجم کار برای پرسنل نظامی و صنعتی می‌شود.

لاکهید مارتین به بازار اسکلت بیرونی نظامی چشم دارد!

لاکهید مارتین در حال حاضر از نظر قانونی مجاز به استفاده از فناوری B-Temia برای توسعه محصولاتی با کاربردهای نظامی است. تصویر از لاکهید مارتین

لاکهید مارتین (Lockheed Martin) اعلام کرد قصد دارد پس از دریافت مجوز فناوری‌های تقویت زیستی از B-Temia وارد بازار اسکلت بیرونی نظامی شود. لاکهید مارتین یک شرکت آمریکایی هوافضا، تجهیزات نظامی و امنیت اطلاعات است که در ماه مارس سال ۱۹۹۵ از ادغام دو شرکت Lockheed Corporation و Martin Marietta in به وجود آمد. دفتر مرکزی این شرکت در مریلند قرار دارد.

با تأمین امنیت قانونی برای استفاده از این محصول در برنامه‌ها و کاربردهای مربوط به دفاع، این شرکت گفت که می‌تواند از این فناوری برای تکمیل پروژه اسکلت بیرونی صنعتی FORTIS خود استفاده کند. هدف از انجام این پروژه‌ها کاهش حجم کار برای پرسنل نظامی و صنعتی است.

Glenn Kuller از شرکت لاکهید مارتین در یک مصاحبه مطبوعاتی گفت: «این فناوری مسیری برای افزایش تحمل بار و چابکی بیشتر برای اسکلت بیرونی صنعتی FORTIS ارائه می‌دهد. همچنین می‌تواند برای حل محدودیت‌های موجود اسکلت‌های بیرونی فعال به ما کمک کند. ما در مورد پتانسیل‌های این فناوری هیجان زده هستیم».

فناوری FORTIS طراحی شده تا انجام کار را با انتقال فشار از طریق اسکلت بیرونی به زمین راحت‌تر کند. لاکهید مارتین می‌گوید این فرآیند موجب سبک شدن ابزارهای سنگین می‌شود. این محصول را می‌توان در حالت ایستاده یا موقعیت زانو زدن استفاده کرد و با استفاده از یک بازوی ابزاری، خستگی عضلانی را کاهش و بهره وری را افزایش داد.

لاکهید مارتین می‌افزاید این سامانه بسیار سبک وزن است و برای کار به هیچ انرژی خارجی نیاز ندارد. این فناوری می‌تواند قابلیت‌های نظامی سربازان برای حمل تجهیزات بیشتر و در مسیرهای طولانی‌تر را افزایش دهد.

درباره B-Temia

شرکت B-Temia در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد. B-Temia یک توسعه دهنده و تولید کننده فناوری زیستی در بازار رو به رشد تقویت انسان است. فناوری انحصاری این شرکت، Dermoskeleton ™ بهبود تحرک، قدرت و استقلال را برای کاربر با برنامه‌های کاربردی در زمینه‌های پزشکی، صنعتی و نظامی فراهم می‌کند.


در زمینه اسکلت بیرونی نظامی بخوانید:

>>آخرین پژوهش‌های اسکلت بیرونی پوشیدنی نظامی

>>اسکلت‌های بیرونی نظامی، در ۵ دسته‌بندی


منبع: upi.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *