راه اندازی سامانه هشدار اولیه ارگونومی برای حفظ ایمنی کارگران

شرکت German Bionic، سردمدار توسعه اسکلت‌های بیرونی رباتیک در اروپا، یک عملکرد هوشمند دیگر را به اسکلت بیرونی Cray X افزود. سامانه هشدار اولیه SMART SAFETY COMPANION به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا به صورت جداگانه و هوشمند، ایمنی عملیات حمل بار توسط افراد را در محیط‌های کاری کنترل و بهینه‌سازی کنند. این نرم‌افزار ابری از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای شناسایی خطراتی که سلامتی کارکنان را تهدید می‌کند، تعیین اقدامات احتیاطی و در نتیجه بهبود فرآیندهای کاری استفاده می‌کند. این امر سلامت و ایمنی محل کار را افزایش می‌دهد و در عین حال بهینه‌سازی فرآیندهای کاری و بیشترین اثربخشی را تضمین می‌کند. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

راه اندازی سامانه هشدار اولیه ارگونومی مبتنی بر هوش مصنوعی برای حفظ ایمنی کارگران

اسکلت بیرونی صنعتی Cray X

اسکلت بیرونی صنعتی Cray X ساخت شرکت German Bionic، با پشتیبانی و تقویت حرکت‌های فیزیکی کاربر، در هنگام بلند کردن اجسام سنگین فشار بر ناحیه‌‌ی کمر و خطرات و آسیب‌های ناشی از حمل بار را کاهش می‌دهد. اسکلت بیرونی Cray X برای افرادی که در صنایع مختلف از جمله خودروسازی و ساخت و ساز با حمل بار و ابزارها سر و کار دارند مناسب است.

محافظت ارگونومیک و خستگی کمتر

SMART SAFETY COMPANION برای هر اسکلت بیرونی Cray X متصل از طریق به‌روزرسانی بی‌سیم (OTA) در دسترس است. این سامانه به عنوان یک سامانه هشدار سریع ارگونومیک هوشمند، در لحظه عمل می‌کند تا از حالت و تکنیک‌های نادرست بلند کردن، از فشار زیاد روی کمر کاربر و از خطاها و آسیب‌های ناشی از خستگی حین انجام کارهای دستی جلوگیری کند.

با استفاده از داده‌های لحظه‌ای، به اصطلاح دوقلوی دیجیتال کارگر ایجاد می‌شود تا در مورد بارهای نامطلوب، تکرارهای خطرناک، حرکات پرخطر و وضعیت‌های نامناسب هشدار دهد. افزون بر این، این نرم‌افزار به طور هوشمند علائم خستگی را تشخیص داده و هشدار می‌دهد تا از اضافه بار جلوگیری شود، در مورد وضعیت صحیح بدن و تمرین‌های بلند کردن سفارش‌هایی را ارائه می‌دهد و توصیه‌های هوشمندی برای استراحت دارد. تمرین‌های کششی سریع و آسان نیز به عنوان اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامت و بهره‌وری کارگران پیشنهاد می‌شود.

نورما استلر، رئیس بخش اینترنت چیزها در German Bionic می‌گوید: «تمرکز محصولات German Bionic همیشه بر رفاه مردم است. جدیدترین نوآوری ما، SMART SAFETY COMPANION ، انقلابی در ارگونومی محل کار ایجاد کرده و به مبارزه با خطاهای ناشی از خستگی و جلوگیری از آسیب‌های بعدی کارگران یا سایر شرایط ناتوان کننده کمک می‌کند».

شرکت German Bionic با رویکرد جامع خود، SMART SAFETY COMPANION، از تخصص ارگونومیک در مواردی استفاده می‌کند که بیشترین نیاز را دارد، جایی که کارهای دستی انجام می‌شود. گزارش‌ها، اثربخشی فوری این نوآوری در ایمنی و سلامتی محیط کار را اثبات می‌کنند. این امر پتانسیل‌های جدیدی را از نظر عملکرد کارکنان و کسب و کار دارد.

عملکرد تجاری پایدار با کارکنان سالم‌تر و مؤثرتر

سامانه‌ی جدید German Bionic متشکل از پلت‌فرم رباتیک ابری German-Bionic IO و پوشیدنی هوشمند Cray X است. آرمین جی اشمیت، مدیرعامل شرکت German Bionic می‌گوید: «با اتخاذ راهکار ما، شرکت‌ها می‌توانند ارزیابی واضحی از ارزش کارکنان خود داشته باشند. با این نوآوری می‌توان از کارکنان به بهترین شکل در محل کار و زندگی شخصی پشتیبانی کرد. با توجه به افزایش سن نیروی کار و رقابت روزافزون بازار کار، این امر شاخص ESG شرکت‌ها و جذابیت آنها را به عنوان کارفرمایان افزایش می‌دهد».


بیشتر بخوانیم:

>> رونمایی از نسل جدید اسکلت بیرونی Cray X: اسکلت بیرونی ساخته شده از فیبر کربن

>> کاربرد اسکلت بیرونی Cray X در محیط‌های کاری صنعتی


منبع: germanbionic

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *