دستیار صوتی هوشمند HiddenRadio2

بلندگوی HiddenRadio2 در عین طراحی ساده و زیبا، امکانات جالب توجهی دارد. این بلندگو شاید در نگاه نخست ساده به نظر برسد اما هنگامی‌که با انگشت روی آن ضربه بزنید، با جعبه‌ای جادویی روبرو خواهید شد. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

دستیار صوتی هوشمند HiddenRadio2

با ضربه زدن روی HiddenRadio2، بلندگو روشن می‌شود و بدنه فلزی آن به آهستگی به سمت بالا حرکت می‌کند تا بلندگوی کوچک ۳۶۰درجه‌ای پدیدار شود. نکته قابل توجه و نوآورانه این است که هیچ دکمه‌ای روی آن وجود ندارد بلکه به صورت مجازی با آن در ارتباط خواهید بود. در واقع روی این بلندگو حسگر خازنی لمسی تعبیه شده‌است. با دو ضربه، قطعه بعدی موسیقی پخش می‌شود و با گردش انگشت روی آن می‌توان هر زمان از قطعه را برای پخش انتخاب کرد.

حتی برای تماشای فیلم با صدای HiddenRadio2 می‌توانید تجربه تماشای فیلم در سینما را داشته‌باشید و یا با امکان ساعت هشدار بلندگو، صبح از خواب بیدار شوید. این بلندگو شبیه به شخصیت Diglett برنامه انیمیشنی معروف پوکیمون است اما نسخه فلزی آن.

با نصب برنامه کاربردی HiddenRadio2 روی گوشی خود از طریق بلوتوث یا وایرلس به بلندگو متصل شوید. با HiddenRadio2 شما یک دستیار صوتی هوشمند کوچک و قدرتمند خواهید داشت. حسگر لمسی روی بلندگو با ضربه یا گردش انگشت واکنش نشان می‌دهد. بلندگو بدون هیچ دکمه‌ای به شما اجازه می‌دهد بلندی صدا و پخش موسیقی را کنترل کنید. حتی با برنامه Siri سازگار است و می‌توانید به اینترنت یا دستگاه‌های هوشمند خانه خود متصل شوید. هر بلندگو قادر است به دیگر بلندگوهای HiddenRadio2 ارتباط برقرار کند. با ارتباط چند بلندگو شما موسیقی مورد علاقه خود را در هر نقطه از خانه گوش خواهید داد.


در زمینه فناوری دستیار صوتی و تعامل با دستگاه‎ها بیشتر بخوانید:
>>بلندگوی شناور و قابل حمل شرکت LG


منبع: yankodesign

استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *