داستان پسری معمولی با قدرتی فوق‌العاده که دو دست پیوندی دریافت کرد

داستان پسری معمولی با قدرتی فوق‌العاده که دو دست پیوندی دریافت کرد

گاهی اوقات در پروژه‌ای شرکت می‌کنیم که بسیار غم‌انگیز است و اشک همه را سرازیر می‌کند، پروژه زایون یکی از همین پروژه‌هاست. در ویدیوی داستان باورنکردنی زایون هاروی، آهنگی دارای مجوز از شرکت «Marmoset» که توسط هنرمندانی از جمله جاناتان هایدل، مارک لاکانن اجرا شده و قطعۀ «Our Many Stars» به‌عنوان صدای پس زمینه به کار رفته است. زایون اولین کودکی است که عمل پیوند هر دو دست را دریافت کرده است.

داستان زایون به دو بخش تقسیم می‌شود. هر دو بخش ویدیو با قطعه‌هایی از پیانو همراه است. نخستین بخش، زایون را یک پسر بچه هشت ساله معرفی می‌کند که دست‌ و پای خود را در اثر ابتلا به بیماری عفونی تهدیدکننده حیات در دو سالگی از دست داده. همچنین این بخش در مورد عمل جراحی پرمخاطره ده ساعته زایون برای دریافت دو دست پیوندی توضیح می‌دهد.

بخش دوم به یک سال بعد از عمل جراحی دست پیوندی زایون می‌پردازد. قطعه پیانو ملایم و احساسی، گذران زندگی زایون شاد و سرحال را نشان می‌دهد. زایون با چالش‌های جدید روبرو می‌شود که با چنین تغییر بزرگی و نگرشی مثبت و قلبی مهربان همراه است.

در پایان این سفر طولانی، با قطعه‌ای پیانو الهام‌بخش و هنرمندانه به حال خود گذاشته می‌شویم و یک جمله از زایون که بسیار بزرگتر از سن او است بیان می‌شود: «هرگز در مورد آنچه انجام می‌دهی تسلیم نشو! سرانجام آن را به‌دست خواهی آورد.»

ما همگی از زایون درس می‌گیریم. ویدیوی کامل داستان زایون را ببینید و لذت ببرید.

منبع: Marmosetmusic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *