با دوستان خود در فضای مجازی فیلم تماشا کنید

تماشا کردن برنامه‌های ویدیویی در دنیای واقعیت مجازی تجربه جالبی است، اما این تجربه با حضور دوستان لذت‌بخش‌تر خواهد بود. با برنامه جدید Hulu VR می‌توانید با دوستان مجازی خود فیلم ببینید. این برنامه با پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی Gear شرکت سامسونگ و همچنین محیط مجازی گفتگوی آکیلس (Oculus Rooms) امکان ملاقات با دوستان در فضای مجازی را فراهم کرده است.

Hulu یک برنامه ارائه فیلم و سریال و برنامه‌های تلویزیونی است و با استفاده از آن می‌توانید به تماشای برنامه‌های موردعلاقه خود بپردازید. هم‌اکنون Hulu در حال به روز کردن برنامه خود است تا کاربران هدست واقعیت مجازی بتوانند همراه با دوستان مجازی خود فیلم‌ تماشا کنند.

واقعیت مجازی احتمالا چند دهه است که وجود دارد. تماشا کردن برنامه‌های ویدیویی در دنیای واقعیت مجازی تجربه جالبی است، اما این تجربه با حضور دوستان لذت‌بخش‌تر خواهد بود. با برنامه جدید Hulu VR می‌توانید با دوستان مجازی خود فیلم ببینید. این برنامه با پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی Gear شرکت سامسونگ و همچنین محیط مجازی گفتگوی آکیلس (Oculus Rooms) امکان ملاقات با دوستان در فضای مجازی را فراهم کرده است.

با دوستان خود در فضای مجازی فیلم تماشا کنید.

شرکت اکیلس در فناوری واقعیت مجازی خود از ویژگی جدیدی با نام Rooms استفاده می‌کند که نوعی فضای مجازی برای گفتگو به شمار می‌آید. این قابلیت برای هدست Gear VR و Rift عرضه شده است. در این فضا می‌توانید با دوستان خود گفتگو کنید. همچنین آکیلس آواتارهایی قابل شخصی‌سازی برای کاربران هدست ریفت طراحی کرده است که امکان ساخت آواتارهای دیجیتالی را فراهم می‌آورد. این آواتارها در گفتگو در یک محیط مجازی در کنار دیگر افراد، به دوستان شما نشان داده می‌شوند و قابلیت شخصی‌سازی دارد. هدست واقعیت مجازی ریفت از کنترلرهای لمسی آکیلس پشتیبانی می‌کند و کابران قادر خواهند بود در فضای مجازی حرکت کنند.

با دوستان خود در فضای مجازی فیلم تماشا کنید.

با هدست واقعیت مجازی Gear می‌توانید فیلم‌ها را به صورت ۳۶۰ درجه‌ای از طریق برنامه کاربردی Hulu ببینید. همچنین می‌توان ویدیوها را به صورت دوبعدی در یک فضای مجازی روی یک صفحه بزرگ دید. هدست Gear VR با شش گوشی گلکسی سامسونگ گلکسی اس۶، اس۶ اج، اس۶ اج پلاس، اس۷، اس۷ اج و نوت ۵ سازگار است. یا این هدست شما به یکی از محیط های اتاق نشیمن، صفحه بزرگ و یک ساحل زیبا دسترسی دارید تا با انتخاب یکی از آن‌ها در دنیای واقعیت مجازی فیلم ببینید.

هنوز هدست‌های PSVR و Daydream از برنامه‌های جدید Hulu پشتیبانی نمی‌کنند و کاربران این هدست‌ها نمی‌توانند با دوستان خود در فضای مجازی به تماشا بپردازند.


در زمینه فناوری واقعیت مجازی بیشتر بخوانید:
>>مقایسه برترین هدست‌های واقعیت مجازی سال ۲۰۱۶
>>نخستین پخش آنلاین عمومی جراحی سرطان با هدست‌های واقعیت مجازی
>>با گوگل ارث در بستر واقعیت مجازی به همه جای کره زمین پرواز کنید


منبع: Techcrunch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *