۸ فیلم از اسکلت های بیرونی واقعی با ارزش های کیفی بالا

شما ممکن است در فیلم‌های ابرقهرمانان و بیگانگان اسکلت‌های بیرونی تخیلی و داستانی را دیده باشید. Power Loader در فیلم بیگانگان یا مرد آهنی تنها دو نمونه از لیست روز افزون و در حال رشد اسکلت‌های بیرونی علمی تخیلی در فیلم‌هایی هستند که برای سرگرمی مخاطبان در سراسر جهان طراحی شده است. چه می‌شود اگر همان رنگ و لعاب هالیوود را به اسکلت‌های بیرونی واقعی بدهیم؟ خوشبختانه با رشد صنعت اسکلت بیرونی، بودجه‌ای نیز به فیلم‌های تجاری حرفه‌ای اختصاص یافته است. در ادامه هشت فیلم برتر از اسکلت‌های بیرونی واقعی را می‌بینید. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

۸ فیلم از اسکلت های بیرونی واقعی با ارزش های کیفی بالا

Revision Military: سامانه حفاظت یکپارچه از سربازان

این ویدیو که در فوریه سال ۲۰۱۵ منتشر شد، قدیمی‌ترین ویدئو در این فهرست است. آنچه این ویدئو را متفاوت کرده این است که با یک اسکلت بیرونی آغاز می‌شود که در ابتدای فیلم به وضوح قابل مشاهده است، اما به تدریج ناپدید شده و با پوشش سرباز آینده به سمت انتهای ویدئو می‌رود.

اسکلت‌های بیرونی Laevo ، SkelEx و Noonee توسط ITURRI

چه کسی گفته که پوشیدن اسکلت بیرونی نمی‌تواند سرگرم کننده باشد؟ ITURRI، توزیع کننده اسکلت‌های بیرونی Laevo، SkelEx ،Noonee و Bioservo است. اگرچه ممکن است انجام تنظیمات به اندازه کافی جالب توجه نباشند، تصویربرداری واضح و طبل زدن‌ها ویدئو را درخشان کرده است.

اسکلت بیرونی Innophys

چه می‌شود اگر یک اسکلت بیرونی فوقانی را با کمدین مشهور ژاپنی، Masatoshi Hamada ترکیب کنیم؟ این تبلیغ تلویزیونی ۳۰ ثانیه‌ای برای مخاطبان ژاپنی در سال ۲۰۱۹ ساخته شده و با ارفاق مقام نخست بهترین محصول اسکلت بیرونی را تا به امروز در اختیار دارد.

اسکلت بیرونی Fourier به قهرمان پارالمپیک کمک می‌کند تا دوباره بایستد و راه برود

در حالی که سایر ویدئوهای مربوط به اسکلت بیرونی پر سر و صدا و درخشان هستند، Fourier Intelligence رویکردی کاملاً متفاوت را در پیش گرفته است. این ویدئو عملا یک فیلم کوتاه از داستان زندگی Yao Fang، قهرمان پارالمپیک با صندلی چرخدار است. او در کمتر از چهار دقیقه مسیر و سختی‌های خود را بیان می‌کند. تا اینکه دوباره و با کمک اسکلت بیرونی شرکت Fourier، با نام ExoMotus توانست روی پاهای خود بایستد و راه برود.

گروه هیوندای موتور ربات پوشیدنی VEX را برای کارهای بالاسر توسعه داده است

این ویدئو با شعار «اینگونه خود را برای آینده آماده می‌کنیم» خود را پیشتاز اسکلت‌های بیرونی و دستگاه‌های رباتیک مختلف می‌داند. این فیلم کوتاه در استفاده از انیمیشن رایانه‌ای برای نشان دادن مکانیسم داخلی و بیرونی اسکلت بیرونی بی‌نظیر بوده است. ویژگی برجسته آن کارگرانی است که کارهای خود را با اسکلت‌های بیرونی و فشار مورد انتظار بر روی بدنشان انجام می‌دهند.

اسکلت بیرونی Mawashi

نورپردازی، دود زیاد، تغییر مداوم مناظر و زاویه‌های دوربین، فیلم Mawashi UPRISE را در این فهرست جای می‌دهد. به انفجارها اشاره کردیم؟

اسکلت بیرونی فعال Sarcos Guardian® XO®

برای کسانی که ممکن است تعجب کنند، بله، درست شبیه سایر دستگاه‌های معرفی شده در این فهرست، این اسکلت بیرونی نیز کاملاً واقعی است.

اسکلت بیرونی AIRFRAME LEVITATE چگونه کار می‌کند؟

ترکیب تصویربرداری عالی با انیمیشن‌های رایانه‌ای برای تولید یک ویدئوی تجاری و برای اسکلت بیرونی Levitate Airframe روش مناسبی است تا فهرست ما را دور بزنند.

در ادامه ‌می‌توانید سه ویدئوی زیبای دیگر از اسکلت‌های بیرونی واقعی را ببینید:


بیشتر بخوانیم:

>> Innophys چگونه توانسته بیش از ۱۰۰۰۰ واحد اسکلت بیرونی بفروشد؟

>> شرکت Sarcos اسکلت بیرونی توان افزای Guardian XO را به نمایش گذاشت


منبع: exoskeletonreport

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *