اسکلت بیرونی EVO وارد صنعت ساخت و ساز میشود

اسکلت بیرونی EVO برای کاهش خطر آسیب‌های ناشی از خستگی یا ناشی از کارهای مکرر برای کارگران ساختمانی و سایر کارمندان صنعتی طراحی شده است. شرکت EGM Builders، یک پیمانکار عمومی ارائه دهنده خدمات ساختمانی در نیوجرسی و نیویورک، قصد دارد جلیقه EVO را برای کمک به اعضای گروه خود بکار گیرد تا ایمنی و راحتی آنها را تأمین کند. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

اسکلت بیرونی  EVO وارد صنعت ساخت و ساز میشود

Ekso Bionics

شرکت مادر Ekso Bionics، پیشرو در صنعت فناوری اسکلت بیرونی برای مصارف پزشکی و صنعتی، اعلام کرد شرکت EGM Builders، یک پیمانکار عمومی که خدمات ساختمانی را در نیوجرسی و نیویورک ارائه می‌دهد، نخستین مشتری است که واحدهای اسکلت بیرونی EVO را خریداری می‌کند. اسکلت بیرونی EVO که در آگوست ۲۰۲۰ رونمایی شد، آخرین نوآوری این شرکت در فناوری اسکلت بیرونی برای استفاده صنعتی است.

مایکل پرات، معاون رئیس Ekso Bionics، می‌گوید: «خستگی فیزیکی می‌تواند تأثیرات مهم و منفی بر کارمندان و شرکت‌ها داشته باشد، زیرا منجر به آسیب‌هایی می‌شود که می‌تواند عواقب طولانی مدتی برای افراد داشته باشد و بهره‌وری را کاهش دهد. به عنوان یک شرکت متمرکز بر محافظت و افزایش قدرت، استقامت و تحرک انسان، فناوری‌های نوآورانه مانند EVO که خستگی کارگران صنعتی را کاهش می‌دهد در اولویت است. شرکت EGM Builders با پذیرش اولیه EVO، تعهد خود را برای محافظت از رفاه کارکنان ارزشمند خود نشان می‌دهد.

EVO یک اسکلت بیرونی بالاتنه برای مصارف صنعتی و یک جلیقه بادوام و کمکی برای ردیابی و کمک به حرکات طبیعی بازو است. این فناوری بر اساس بازخورد بازار و برای کمک به کارگران در کار بالای سر، کاهش خستگی و کاهش خطر کشیدگی عضلات شانه و پشت طراحی شده است. اسکلت بیرونی EVO پنج تا پانزده پوند نیروی کمکی به هر بازو ارائه می‌دهد. کمک برای بالا بردن و بالا نگه داشتن دست‌ها و کاهش فشار روزانه بر کارگران در تمام صنایع.

مایکل اسپینوزا، رئیس و مدیرعامل EGM Builders، گفت: «ساخت‌وساز تجاری از نظر فیزیکی کار سختی است و حفظ سلامت فیزیکی کارکنان از اهمیت بالایی برخوردار است. ما متعهد به حفاظت از ایمنی و سلامت کارکنان خود هستیم که ارزشمندترین دارایی و منبع حیاتی ما هستند. فناوری منحصربه‌فرد EVO به اعضای تیم اختصاصی ما این امکان را می‌دهد تا حین انجام کارهای پیشرو در صنعت ساخت و ساز، که EGM Builders برای آن شناخته شده است، ایمن و راحت بمانند. کاهش خطر آسیب‌ها در محل کار برای حصول اطمینان از اینکه می‌توانیم بهترین کارگران ساختمانی صنعتی در منطقه را جذب و حفظ کنیم و در عین حال روحیه‌ای را حفظ کنیم که تعهد کارکنان ما به تعالی را نشان می‌دهد، ضروری است».


>> Ekso Bionics از اسکلت بیرونی پیشرفته و راحت EVO رونمایی کرد

>> لغو سرمایه گذاری مشترک Ekso Bionics و چین روی ساخت و فروش اسکلت بیرونی


منبع:  forconstructionpros.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *