معرفی برنامه کاربردی برای معاینه چشم کودکان و نوزادان

برنامه کاربردی ImageSelect ™ که توسط شرکت D-EYE توسعه یافته با ویژگی‌های جدید خود اجازه می‌دهد تا معاینه کننده‌ها فیلم‌ها و تصاویر شبکیه چشم را ویرایش، ذخیره و بلافاصله با دیگر متخصصان برای ارزیابی بیشتر بیماران به اشتراک گذارند. در ادامه با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

معرفی برنامه کاربردی برای معاینه چشم کودکان و نوزادان

شرکت D-EYE، یک شرکت توسعه دهنده پیشرو در سامانه‌های غربالگری شبکیه برای گوشی‌های هوشمند است. این شرکت به تازگی نرم‌افزار ImageSelect ™ را معرفی کرده است. ImageSelect ™ نرم افزار بهبود یافته از افتالموسکوپ دیجیتال مبتنی بر گوشی‌های هوشمند اپل(D-EYE 2.0) است. افتالموسکوپ، ابزاری برای معاینه چشم است. نرم‌افزار ImageSelect ™ ویژگی‌های جدید و ضروری را برای ساده‌سازی افتالموسکوپی برای اطفال ارائه می‌دهد. ارتقاء رایگان برای تمام کاربران فعلی D-EYE از طریق Apple iTunes Store در دسترس است.

آلبرتو اسکارپا، مدیر عامل شرکت D-EYE اظهار داشت: «ImageSelect ™ به فرد معاینه کننده توانایی انتخاب فریم‌های خاص از ویدئوهای ضبط شده ۳۰ ثانیه‌ای و ذخیره تصاویر در پرونده بیمار، افزایش غربالگری شبکیه برای نوزادان و کودکان خردسال و بهبود فوق العاده‌ برای معاینه جدی بیمار را فراهم می‌کند». ویژگی‌های ImageSelect ™ اجازه می‌دهد تا کاربر تنظیمات مربوط به ویرایش تصویر را از پیش تغییر و تصویر را ارتقاء یا بهبود دهد.

اسکارپا گفت: «گروه با همکاری نزدیک با چند متخصص اطفال در طول چند ماه گذشته، برنامه‌هایی با تنظیمات قابل تغییر ایجاد کرده است که کاربر می‌تواند رنگ و رنگدانه‌های چشم بیمار را تنظیم و تصاویر روشن و واضح از معاینه نهایی بیمار را ارائه دهد. این قابلیت دیجیتال واقعاً معاینه افتالموسکوپی مستقیم را در مقایسه با افتالموسکوپ سنتی بهبود می‌بخشد و موجب می‌شود حین معاینه بیمار به جزئیات بیشتری دست پیدا کرد».

معرفی برنامه کاربردی برای معاینه چشم کودکان و نوزادان

یکی دیگر از بهبودهای ضروری همراه با ImageSelect ™، اشتراک گذاری و ذخیره آسان روند معاینه بیمار است که می‌تواند در فضای باز گوشی‌های هوشمند ذخیره شود و با دیگر متخصصان پزشکی برای ارزیابی بیشتر بیمار به اشتراک گذاشته شود. فرآیند اشتراک گذاری و ذخیره شامل:

  • قابلیت به اشتراک‌گذاری از طریق LAN توسعه داده شده است تا بتوان پرونده بیمار را برای رایانه‌های شخصی ویندوز و مکینتاش ارسال کرد.
  • گزارش محرمانه PDF شامل اطلاعات پزشکی خاص و نتایج معاینه را می‌توان از طریق این نرم‌افزار تولید کرد.
  • تصاویر و فیلم‌ها را بدون اطلاعات بیمار می‌توان از طریق ایمیل، پیام‌های فوری، رسانه‌های اجتماعی و Apple AirDrop™ برای همکاران فرستاد تا بتوانند در ارزیابی بیشتر بیمار کمک کنند.

اسکارپا گفت: «شرکت D-EYE در تلاش است تا به چارچوب‌های مبتنی بر گوشی هوشمند کارآمدتری برای معاینه بیمار دست پیدا کند. با استفاده از این نرم‌افزارها بازارهای پزشکی می‌توانند به راحتی به یک پرونده یکپارچه از بیمار دسترسی داشته و به یک استاندارد بالا از حریم خصوصی بیمار در سطح جهانی بپیوندند. افزون بر ImageSelect ™، بسترهای نرم‌افزاری تصویربرداری از شبکیه چشم شرکت D-EYE، پروتکل مهم افتالموسکوپی و معاینه اولیه بیمار را به ارمغان می‌آورد».

این اختراع متکی بر لنز شرکت D-EYE (برنامه کاربردی ImageSelect ™) با استفاده از منبع نور و دوربین گوشی‌های هوشمند هنگام معاینه بیماران، افتالموسکوپی مستقیم را انجام می‌دهد. محصولات شرکت D-EYE در حال حاضر توسط چشم پزشکان، عینک سازان، متخصصین اعصاب، متخصصین اطفال، متخصصین غدد، مراقبت‌های اولیه و پزشکان اورژانس پرستاران برای انجام افتالموسکوپی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برنامه کاربردی D-EYE و D-EYE 2.0 را می‌توان با آی فون ۵، ۵S، SE، ۶، ۶S، ۶+، ۶S + و آی فون ۷ استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید: d-eyecare.com

منبع: prlog.org

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *