تحلیل جنبه‌های آینده بازار ربات‌های اسکلت بیرونی و روندهای فعلی از سال 2017 تا 2032

پیش‌بینی می‌شود که بازار ربات‌های اسکلت بیرونی با نرخ رشد مرکب سالانه (CAGR) چشمگیری به میزان 23.7 درصد افزایش یابد، که از ارزش فعلی بازار 950 میلیون دلار آمریکا به 8 میلیارد دلار تا پایان سال 2032 افزایش می‌یابد.

اسکلت‌های بیرونی پوشیدنی‌هایی هستند که با ترکیبی از پنوماتیک، موتورهای الکتریکی، هیدرولیک و اهرم‌ها کنترل می‌شوند. روی هم رفته ترکیبی از فناوری که استقامت و قدرت بیشتری را در حرکت اندام‌ها فراهم می‌کند.

ربات‌های اسکلت بیرونی نوعی ربات کمک حرکتی برای متخصصان این حوزه‌ها هستند که در کاربردهای مختلف برای تقویت یا بهبود حرکت طبیعی بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها پشتیبانی مناسبی برای حرکات انسان ارائه می‌دهند و کاربردهای بالقوه‌ای دارند که انواع گوناگونی از ربات‌ها اعم از اقلام مصرفی تا استقرار در ارتش را شامل می‌شود. اسکلت بیرونی‌ای که با اتصال به شانه‌ها، کمر و ران در عمل بلند کردن و حمل وسایل سنگین و کاهش فشار به کمر کمک می‌کند.

استفاده از رباتیک به طور فزاینده‌ای در زمینه‌ی مراقبت‌های بهداشتی در حال محبوب شدن است و رشد این بازار را سرعت می‌بخشد. سیستم‌های درمانی مجهز به ربات به دلیل مزایای متعددی که دارند مانند انجام حرکات تکراری در وظایف هدف‌محور، ارزیابی پارامترهای مختلف عملکردی و فیزیولوژیکی در تمرین‌های توانبخشی، افزایش انگیزه و کمک به تمرین در خانه در روش‌های توانبخشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

بازیکنان اصلی بازار جهانی ربات‌های اسکلت بیرونی شرکت های زیر شناخته شدند.

بازار جهانی ربات‌های اسکلت بیرونی را بر اساس انواع آن‌ها می‌توان در سه دسته‌ی اسکلت بیرونی پایین‌تنه، اسکلت بیرونی کامل بدن، اسکلت بیرونی بالاتنه جای داد.

بازار جهانی ربات‌های اسکلت بیرونی بر اساس برنامه‌های کاربردیشان در دسته‌های نظامی، صنعتی، ساخت و ساز و توانبخشی، استفاده شخصی و موارد دیگر دسته بندی می‌شوند.

در این گزارش تجزیه و تحلیل بازار جهانی ربات‌های اسکلت بیرونی بر اساس بخش‌بندی منطقه‌ای، مورد مطالعه قرار گرفته است و بازار در طول دوره پیش‌بینی می‌شود. کشورهایی از آمریکا و اروپا تا آسیا و اقیانوسیه در تحلیل منطقه‌ای گزارش بازار جهانی ربات‌های اسکلت بیرونی تحت پوشش قرار می‌گیرند. در ادامه در موزد جزئیات این گزارش، داده‌های کمی و کیفی و عرضه و تقاضا و.. اطلاعاتی داده شده برای افرادی که قصد دارند این گزارش را از این سایت تحلیلی بازار بخرند و در بیزینس خود استفاده کنند.


>> پیش‌بینی اطلاعات بازار اسکلت بیرونی بر اساس نوع،کاربری، و جغرافیای محل تا سال ۲۰۲۹

>> ۱۰ شرکت برتر در بازار اسکلت بیرونی


منبع: analyticsmarketresearch.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *