راه رفتن با اسکلت بیرونی روی چمن مصنوعی زمین فوتبال

Corey Borner در سال ۲۰۰۹ مجروح شد. وی با کمک یک پزشک از تگزاس برای راه رفتن با اسکلت بیرونی تشویق شد. او از اسکلت بیرونی روی زمین چمن بازی فوتبال استفاده می‌کند. مطالعه اسکلت بیرونی وی به پزشکان امکان بهینه سازی این ابزار توانبخشی را خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با مجله فناوری‌ها توان افزا و پوشیدنی همراه باشید.

Corey Borner در سال ۲۰۰۹ در مسابقات فوتبال دبیرستان دچار آسیب نخاعی شد. نام در شمال تگزاس به دلیل تلاش بی‌وقفه برای درمان و مبارزه با شرایط خود معروف است. پس از دوازده سال و در سال ۲۰۲۱ وی با کمک اسکلت بیرونی روی سکوی فارغ‌التحصیلی کالج ایستاد.

اینک در لباس اسکلت بیرونی Borner پزشکان را تشویق می‌کند تا با بهتر کردن اسکلت بیرونی به وی توانایی تمرینات شدیدتر برای عضلات خود را بدهند. او در مرکز Baylor Scott and White Sports Therapy‌ تمرینات توانبخشی را انجام می‌دهد.

بهینه سازی اسکلت بیرونی روی زمین فوتبال

یکی از پزشکان گروه پزشکی درمان کننده وی دکتر Chad Swank‌ است. وی با توجه به نحوه استفاده Borner‌ از اسکلت بیرونی سعی در بهبود طرح این دستگاه دارد. به گفته وی « شاخه اسکلت بیرونی رباتیک رشته توانبخشی عصبی را متحول ساخته است. این پیشرفت‌ها به ما اجازه می‌دهد که با بیمارانی که در ایستادن یا راه رفتن مشکل دارند به شکلی کاملا جدید کار کنیم. به این صورت انتخاب‌های پیش روی این افراد بیشتر شده است. این موضوع بسیار هیجان انگیز است.»

Borner از اسکلت بیرونی روی چمن مصنوعی استفاده می‌کند. این زمین برای پیشبرد فناوری اسکلت بیرونی در زمین‌های ناصاف مناسب است. به گفته دکتر Swank با بیان اینکه نتایج این پژوهش با بخش صنعت به اشتراک گذاشته می‌شود، ابراز امیدواری کرد که یافتن نیازهای اسکلت‌های بیرونی برای ساخت وسایل کارآمدتر بسیار مفید باشد.

افزون بر تمرینات راه رفتن Borber با تحلیل‌های شناختی نیز به پژوهشگران کمک می‌کند. با این روش می‌توان دریافت تا چه حد قدرت ذهن روی توانایی فیزیکی اثرگذار است. در حال حاضر Borner برای انجام حرکات ورزشی فوتبال تلاش می‌کند. او در اخرین تلاش خود توپ فوتبال را برای نخستین بار پس از جراحی بدست گرفت.


آموزش مهمترین رکن برای استفاده بیشینه از اسکلتهای بیرونی است
پیاده سازی اسکلت بیرونی در کارگاه همایش Applied Ergomnomics سال ۲۰۲۲


منبع: yahoonews

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *