کاربران صندلی چرخدار در لندن می‌توانند تاکسی مخصوص بگیرند

در ماه مه سال ۲۰۱۶ شرکت فناوری Uber وسیله نقلیه uberWAV را برای حمل کاربران صندلی چرخدار راه‌اندازی کرد. این برنامه یک گزینه جدید است که به کاربران صندلی چرخدار در لندن اجازه می‌دهد تا یک وسیله نقلیه ویژه حمل صندلی چرخدار رزرو کنند.

کاربران صندلی چرخدار در لندن می‌توانند یک خودروی ویژه رزرو کنند رزرو خودرو معلولان

در ماه مه سال ۲۰۱۶ شرکت فناوری Uber، وسایل نقلیه برای حمل کاربران صندلی چرخدار (uberWAV) را راه‌اندازی کرد

این برنامه برای کاربران صندلی چرخدار هنگام سفر در شهرشان معرفی شده تا برای جابجایی قدرت انتخاب بیشتری داشته باشند.

درست شبیه هر وسیله نقلیه‌ی دیگری شما می‌توانید درخواست استفاده از Uber را بدهید، WAV از طریق نرم افزار گوشی‌ هوشمند Uber رزرو شده و یک گزینه قابل اعتماد، مقرون به صرفه و امن برای کاربران صندلی چرخدار که می‌خواهند سفر راحتی پیرامون لندن داشته باشند ارائه می‌دهد. هزینه‌ها مشابه uberX است. uberWAV برابری و دسترس پذیری را به کاربران صندلی چرخدار ارائه می‌دهد.

از زمان راه اندازی در ماه مه، کاربران صندلی چرخدار در لندن تاکنون هزاران سفر با استفاده از uberWAV داشته‌اند و به طور متوسط تنها ۱۵ دقیقه برای رسیدن ماشین منتظر شده‌اند.

uberWAV به تازگی برای این دستاورد برنده جایزه هزینه‌های اضافی در دستاوردهای هوشمند معلولان ۲۰۱۶ شده است. این جایزه با همکاری کمیسیون هزینه‌های اضافی و حمایت بخش خیرین معلول به شرکت Uber برای ارائه گزینه‌ای از طریق پلت‌فرم Uber که در جهت کاهش هزینه‌های اضافی برای افراد معلول و خانواده‌های آنها است، اهدا شد.

سفر با این وسیله نقلیه زمانی آغاز می‌شود که کاربر با خیال راحت، بدون هیچ عجله‌ای و ایمن در وسیله نقلیه قرار بگیرد. به منظور اطمینان از ایمنی کاربرانی که WAV را انتخاب کرده‌اند، تمام وسایل نقلیه مجهز به تسمه‌های ایمنی در چهار نقطه هستند تا هم مسافر و هم راننده‌‌ که به طور ویژه آموزش دیده در طول سفر  احساس امنیت داشته باشند. انعطاف پذیری برنامه‌های Uber به کاربران اجازه می‌دهد تا سفر خود را ردیابی کنند و از طریق یک سیستم رتبه‌بندی، از مسافر و راننده بازخورد فوری داشته باشند.

این سیستم لحظه‌ای کمک می‌کند تا ناراحتی از روش‌های طولانی شکایت کاهش یابد و نیاز به صحبت با اپراتور حذف شود. تمام هزینه‌های سفر نیز الکترونیکی پرداخت می‌شود و نیازی به حمل مقادیر بسیاری پول نقد نیست. راننده‌ها توسط سازمان حمل و نقل برای همه (Transport For All) آموزش می‌بینند. این سازمان متخصص در تلاش است ابزار و نگرشی در اختیار راننده‌ها قرار دهد تا از سطح بالای خدمات قرار گرفته در اختیار مسافران معلول مطمئن شود.

شرکت uber برنامه و خدمتی دیگر به نام ASSIST نیز ارائه می‌دهد که گزینه دیگری برای کسانی است که محدودیت حرکتی دارند. ASSIST راننده‌های آموزش دیده‌ای برای کسانی که نیاز به کمک اضافی در هنگام سفر دارند را در اختیار این افراد قرار می‌دهد. uberWAV و uberASSIST از طریق برنامه گوشی هوشمند Uber قابل رزرو است.

کاربران صندلی چرخدار در لندن می‌توانند یک خودروی ویژه رزرو کنند رزرو خودرو معلولان

درست شبیه هر وسیله نقلیه‌ی دیگری شما می‌توانید از طریق نرم افزار گوشی‌ هوشمند uber درخواست رزرو کنید

کاربران صندلی چرخدار در لندن می‌توانند یک خودروی ویژه رزرو کنند رزرو خودرو معلولان

uberWAV یک گزینه قابل اعتماد، مقرون به صرفه و امن برای کاربران صندلی چرخدار که می‌خواهند سفر راحتی پیرامون لندن داشته باشند ارائه می‌دهد

منبع: disabilityrightsuk.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *