FOSSIL Gen 5 در یک نگاه

پوشیدنی‌های Gen5 از برترین ساعت‌های هوشمند بازار هستند. چهار نسل آزمون و خطا با ساعت‌های هوشمند، FOSSIL را به بهینه‌سازی ساعت‌های جدید خود برای جلب نظر مشتریان واداشته است. هر چند Samsung و Huaweiساعت‌های هوشمند خود را به بازار عرضه می‌کنند، نبود سیستم عامل گوگل برای پوشیدنی‌ها، Wear OS، امکانات نرم‌افزاری این ساعت‌ها را محدود می‌کند. بهره گیری از این امکان به همراه فراهم ساختن کلیه‌ی امکانات پایه برای کاربر، FOSSIL را به یکی از گزینه‌های مناسب بدل می‌سازد. برای آشنایی بیشتر با FOSSIL Gen 5 با مجله‌ی فناوری‌های پوشیدنی و توان‌افزا همراه باشید.

FOSSILGen 5

آیا ظاهر FOSSIL Gen 5 نظر شما را جلب می‌کند؟

پوشیدنی‌های Gen5 از برترین ساعت‌های هوشمند بازار هستند. چهار نسل آزمون و خطا با ساعت‌های هوشمند FOSSIL را به کارگیری قطعات بهتر، باتری مناسب‌تر و تعبیه ساختن یک بلندگو در این ساعت‌های هوشمند واداشته است. این بلندگو برای پاسخ‌گویی به تماس‌های صوتی و برقراری ارتباط با دستیار صوتی به‌کار می‌رود.

صفحه‌ی نمایش ۱.۵ اینچی(۳.۳ سانتیمتری)، به معنای ارائه‌ی یک ساعت پهن است. این پهنا با ضخامت اندک ساعت جبران شده است و تنها دو دکمه‌ی مجزا به همراه یک دکمه برای برقراری تماس روی این ساعت تعبیه شده است. پس لزومی به استفاده از صفحه‌ی نمایش لمسی در هر بار استفاده از دستگاه نیست.

Fossile Gen 5

آیا امکانات نرم افزاری و سخت افزاری FOSSIL Gen 5‌ کافی است؟

نرم‌افزار این ساعت هوشمند روان و بدون مکث کار می‌کند. برای مدیریت باتری چهار گزینه وجود دارد که برای استفاده از حداکثر ظرفیت باتری بهینه شده است. خاموش کردن موقعیت یاب، حالت فعالسازی مداوم صفحه‌ی نمایش از جمله‌ی این بهینه‌سازی‌هاست.

بخشی از عملکر باتری مدیون تراشه‌ی Qualcomm Snapdragon Wear 3100 است که برای پوشیدنی‌های هوشمند طراحی شده است. در حالت پیشفرض باتری پس از یک روز استفاده کمی از ظرفیت باتری ذخیره باقی می‌ماند. در صورت فعالسازی مداوم مکان‌یاب و ردیاب فعالیت، باتری برای یک روز کامل کار نخواهد کرد. این مشکل اما منحصر به این ساعت نیست و امری طبیعی است.

ظاهر صفحه‌ی نمایش این ساعت به راحتی شخصی‌سازی می‌شود. تعداد قابل توجهی طرح برای این ساعت از طریق Google Play Store قابل بارگذاری است. اپلیکیشن‌های ساعت امکان ثبت فعالیت‌های رشته‌های مختلف ورزشی از بدمینتون تا اسکی و شنا را فراهم می‌کند. این ساعت گام شماری و ثبت ضربان قلب را نیز انجام می‌دهد.

Fossile Gen 5

FOSSIL Gen 5 در یک نگاه

امکانات محدودی برای استفاده از این ساعت در کنار IOS نیز وجود دارد. اما امکان دریافت پیام و پاسخگویی به آن یا استفاده از Apple Health در آن وجود ندارد. حذف شدن LTE امکان دریافت و پاسخگویی تماس‌های صوتی را در صورتیکه تلفن همراه نزدیک ساعت نباشد، محدود می‌سازد. با این وجود این ساعت هوشمند کلیه‌ی امکانات ضروری یک ساعت هوشمند را دارا بوده و از نرم‌افزاری روان بهره می‌برد که کلیه‌ی نیازهای پایه‌ی کاربر مانند مشاهده‌ی هشدارها و ردیابی فعالیت را رفع می‌سازد. هر شش ورژن FOSSIL Gen 5 با قیمتی در حدود ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد.


ارزیابی آسیب و بهبود شانه با حسگر کیریگامی
آشنایی با ردیاب های سلامت ارزان قیمت
Jacuard، لباس لمسی گوگل و Levi


منبع: newatlas

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *