سامانه داش کم شرکت VAVA

با سامانه جدید داش‌کم شرکت VAVAشما می‌توانید از مسیر حرکت خودرو فیلمبرداری کنید و یا صحنه تصادف را درست قبل از وقوع تصادف ثبت کنید. شرکت VAVA تصمیم دارد این سامانه را در ماه ژوئن تولید کند. این شرکت از طریق تارنمای kickstarter سرمایه نخست خود را جذب کرده است. دوربین VAVA با حسگرهای ۲٫۱ مگاپیکسل با کیفیت ۱۰۸۰p فیلم‌برداری می‌کند و حتی توانایی تصویربرداری در شب را دارد.

سامانه داش کم شرکت VAVA

بسیاری از دوربین‌های داش‌کم بیش از صد دلار قیمت دارند ولی برای داش‌کم شرکت VAVA شما تنها حدود صد دلار هزینه خواهید کرد. این دوربین شبیه به یک توپ هاکی تخت است و از طریق گذرگاه USB شارژ می‎شود و با اتصال مغناطیسی در جایگاه موردنظر قرار می‌گیرد. با آویزان کردن دوربین افزون بر مسیر حرکت، از داخل خودرو می‌توان تصویر گرفت. سامانه شامل یک کلید کوچک بی‌سیم است که امکان عکس‌برداری لحظه‌ای در طول فیلم‌برداری از داخل و بیرون خودرو را فراهم می‌کند و تصاویر را روی حافظه microSD ذخیره می‌کند. همچنین تصاویر از طریق وای فای امکان دانلود دارند.

نصب و راه‌اندازی دوربین بسیار راحت و بدون دردسر است. کابل موردنیاز برای تغذیه دوربین را می ‌توان از آفتابگیر خودرو عبور داد و از کنار درب خودرو به پایین هدایت کنیم و به یک آداپتور USB برای شارژ سامانه وصل کنیم. دوربین یا از طریق کابل تغذیه می‌شود یا باید باتری‌های موجود در آن را به طور پیوسته شارژ کرد.
سامانه داش کم شرکت VAVA

برای مشاهده ویدیو به صورت همزمان، امکان ارتباط با دوبین از طریق وای‌فای وجود دارد. سامانه داش‌کم VAVA یک برنامه کاربردی برای گوشی‌های هوشمند با هدف مشاهده تصاویر به صورت همزمان طراحی کرده است که به نظر می‌رسد هنوز نیاز به بهبود دارد.
سامانه داش کم شرکت VAVA

شرکت VAVA تصمیم دارد این سامانه را در ماه ژوئن تولید کند. این شرکت از طریق تارنمای kickstarter سرمایه نخست خود را جذب کرده است. دوربین VAVA با حسگرهای ۲٫۱ مگاپیکسل با کیفیت ۱۰۸۰p فیلم‌برداری می‌کند و حتی توانایی تصویربرداری در شب را دارد. برای سامانه داش‌کم یک حالت تصادف (Crash Mode) در نظر گرفته شده است که به طور خودکار فیلم‌برداری می‌کند. وجود باتری‌ در این سامانه اجازه می‌دهد که دوربین دقایقی بعد از خاموش شدن خودرو نیز تصویربرداری کند.

تنظیمات سامانه داش‌کم VAVA بسیار راحت است و چون این امکان وجود دارد که از داخل و خارج خودرو تصویر بگیرید می‌تواند کمی سرگرم‌کننده باشد.

سامانه داش کم شرکت VAVA

منبع: Techcrunch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *