نسخه جدید ساعت هوشمند MATRIX PowerWatch

نسخه جدید «ساعتی که انرژی خود را از گرمای بدن تامین می‌کند» به زودی روانه بازار خواهد شد. ساعت هوشمند PowerWatch نخستین ساعتی است که دیگر نیازی به شارژر ندارد. نسخه‌های جدید Black Ops و PowerWatch X با ویژگی‌های جدید توسط شرکت ماتریکس معرفی شدند. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

نسخه جدید ساعت هوشمند MATRIX PowerWatch

برخلاف ساعت‌های هوشمند امروزی که هر روز یا هر دو روز یکبار نیازمند شارژ دوباره هستند ساعت MATRIX PowerWatch نیاز به شارژ ندارد. این ساعت با مدل جدید Black Ops به تازگی روانه بازار شده است. مدل جدید مقاوم در برابر آب تا عمق ۲۰۰ متر است. ساعت PowerWatch با استفاده از فناوری ترموالکتریک پیشرفته، مقدار کالری سوزانده شده بدن و سطح فعالیت فیزیکی و وضعیت خواب را مشخص می‌کند. این ساعت مقدار توان الکتریکی تولیدی ناشی از گرمای بدن را نیز اندازه‌گیری می‌کند.

نسخه جدید ساعت هوشمند MATRIX PowerWatch

این ساعت از جنس آلومینیوم محکم است. زمان آن به طور خودکار به زمان محلی تنظیم می‌شود. تصویر پیش زمینه ساعت قابل تغییر است. به عنوان تایمر یا کرنومتر قابل استفاده است. دو مدل قدیمی تر PowerWatch تا عمق ۵۰ متر در برابر آب مقاوم است. این در حالی است که مدل جدید تا عمق ۲۰۰ متر ضدآب است. این ویژگی باعث می‌شود ساعت برای شنا مناسب باشد. مدل جدید بدنه محکم‌تر دارد. همچنین ویژگی لرزش و اعلان پیام نیز به آن افزوده شده است. این ساعت مقدار توان الکتریکی بیشتری می‌تواند تولید کند.

نسخه جدید ساعت هوشمند MATRIX PowerWatch

برنامه‌ کاربردی گوشی

این ساعت به صورت بی‌سیم به برنامه کاربردی مختص خود در گوشی‌های با سیستم‌عامل اندروید و IOS متصل می‌شود. برنامه کاربردی به شما نشان می‌دهد چه مقدار کالری سوزانده شده است. تعداد گام‌های شما چقدر است. آیا خواب خوبی در طول شب داشته‌اید؟همچنین برنامه‌های سلامت Healthkit سیستم‌عامل اپل و Google Fit سیستم‌عامل اندروید را پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید اطلاعات ساعت را با دیگران به اشتراک بگذارید. برای نمونه می‌توانید بفهمید چه کسی بیشترین کالری را سوزانده یا بیشترین توان الکتریکی را تولید کرده است.

نسخه جدید ساعت هوشمند MATRIX PowerWatch


در زمینه ساعت‌های هوشمند بیشتر بخوانید:
>>این ساعت هوشمند مچ دست را به یک جوی استیک تبدیل می‌کند
>>بهترین ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶


منبع: Indiegogo

استفاده و بازنشر این مطلب تنها با ذکر لینک منبع و نام «مجله‌ی فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی» مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *