ویلچر الکتریکی سبک و تاشو شرکت ایتالیایی KSP

شرکت ایتالیایی KSP، بیش از ۲۵ سال است که بر نیازهای افراد توانیاب تمرکز دارد. این شرکت با کارهای پژوهشی و نوآورانه، فناوری‌های کمکی و ویلچرهای الکتریکی تولید می‌کند تا زندگی افراد توانیاب را بهبود دهد. از محصولات شرکت ایتالیایی KSP، ویلچرهای دستی و برقی با امکانات متنوع است. برای آشنایی با ویلچرهای الکتریکی شرکت KSP با مجله‌ی فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

ویلچر الکتریکی سبک و تاشو شرکت ایتالیایی KSP

ویلچر الکتریکی K-ENERGY، بسیار سبک است. وزن این ویلچر ۲۸٫۵ کیلوگرم است. قابلیت تاشو دارد و به راحتی حمل می‌شود. همچنین دو باتری لیتیومی ویلچر، قابل جدا شدن است. جوی استیک موردنیاز برای هدایت ویلچر در هر دو طرف ویلچر امکان نصب دارد. حداکثر وزن قابل تحمل این ویلچر، ۱۵۰ کیلوگرم است. سرعت ویلچر حداکثر ۶ کیلومتر بر ساعت و محدوده حرکتی تا ۱۵ کیلومتر در نظر گرفته شده است. حداکثر شیب برای عبور ویلچر K-ENERGY، دوازده درجه است. یکی دیگر از ویلچرهای الکتریکی مشابه ساخت این شرکت، ویلچر الکتریکی K-BASIC است.

ویلچر الکتریک K-LIGHT نیز برای محیط‌های داخلی طراحی شده است. ارتفاع صندلی این ویلچر قابل تنظیم است. همچنین بخش کمر صندلی تا زاویه ۱۰۵ درجه قابل خم شدن است. حداکثر سرعت این صندلی ۵ کیلوکتر بر ساعت و محدوده حرکتی ۳۰ کیلومتر است.

اسکوتر الکتریکی LION

ویلچر الکتریکی سبک و تاشو شرکت ایتالیایی KSP
اسکوتر الکتریکی، یک وسیله کمک حرکتی جایگزین ویلچر است، که به شکل اسکوتر موتوری طراحی شده است. این اسکوتر برای محیط‌های بیرون مناسب است. محدوده‌ی حرکتی آن ۴۵ کیلومتر و حداکثر وزن قابل تحمل ۱۵۸ کیلوگرم در نظر گرفته شده است. صندلی این اسکوتر قابل تنظیم است.

ویلچر الکتریکی سبک و تاشو شرکت ایتالیایی KSP

بالابرنده از پله YACK ساخت شرکت KSP، برای بر طرف کردن مشکل بالا رفتن از پله برای افراد توانیاب طراحی شده است. این وسیله دارای موتور و امکان هدایت الکتریکی است. ویلچر روی این دستگاه قرار می‌گیرد و با کمک آن از پله ها بالا و پایین می‌رود.


بیشتر بخوانیم:

>>برترین صندلی چرخدار در بالا رفتن از پله‌ها


منبع : kspitalia

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *