پیشگیری از آسیب فیزیکی با ردیاب سلامت Honor Band 5 Sport

بازار پوشیدنی‌ها از محصولات کم و بیش مشابه با تفاوت‌های جزئی اشباع شده است. ردیاب‌های سلامت مخاطب خاص و محدود خاص خود را دارد و محصولات در دسترس در نقاط مختلف جهان محدود است. در صورتیکه دقیقا از نیاز خود آگاه هستید، یافتن دستگاهی که نیازهای شما را برآورده سازد چندان دشوار نیست. دستبند Honor Band 5 Sport یک پوشیدنی تخصصی است که در ادامه‌ی این مقاله از مجله‌ی فناوری‌ها توان‌افزا و پوشیدنی معرفی خواهد شد.

تنوع رنگ بندهای  Honor Band 5 Sport

Honor Band 5 Sport و مشخصات منحصر به فرد آن

پیش از این نیز به دستبندهای ساخت Xiaomi به عنوان گزینه‌هایی با قیمت مناسب‌تر اشاره شده بود. Honor Band 5 Sport با هدف تمرکز کاربر بر کیفیت ورزش طراحی شده است. مشخصات اندازه‌گیری شده، ورای گام شماری، به کاربر در اصلاح حرکات ورزشی و پیشگیری از آسیب(هدف اصلی این مچ بند) کمک می‌کند.

مدهای مختلف کار  Honor Band 5 Sport روی مچ یا کفش

بند این مچ بند کاملا از بطری‌های بازیافت شده ساخته شده است. در صورت نیاز می‌توان این دستگاه را روی کفش ورزشی سوار کرد. در این صورت داده‌های مربوط به دو با دقت بالا( به ادعای شرکت سازنده ۹۷ درصد دقت)در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. پس از آن کاربر می‌تواند حرکات خود را اصلاح کند. این مچ بند شدت برخورد پا به زمین و استایل دویدن کاربر را مطالعه می‌کند. هدف یافتن زمان مناسب برای کاهش سرعت یا شدت تمرین، استراحت و اصلاح الگوی دویدن است.

 Honor Band 5 Sport و داده‌های مربوط به دویدن

هر چند هدف اصلی مچ بند Honor Band 5 Sport کاهش آسیب فیزیکی است، اطلاعات مناسبی نیز برای آمادگی کاربر در رقابت‌ها به وی ارائه می‌دهد. کلیه‌ی اطلاعات لازم برای افزایش استقامت در ورزش‌هایی مانند شنا، دو، بدمینگتون، بسکتبال و … را می‌توان با این دستبند ارزیابی کرد.


بیشتر بخوانیم:
مروری بر نه ردیاب سلامت ارزان قیمت
سامانه های الکترونیکی پوشیدنی با قابلیت تغییر شکل


منبع: www.hihonor.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله‌ی فناوریهای توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *