برترین ردیاب های سلامت سال ۲۰۱۹ بر اساس کاربرد(بخش دوم)

ردیاب‌های سلامت برای افرادی که مایل به حفظ سلامت عمومی خود هستند، ورزشکاران و یا افرادی که تمایل به ارزش گذاری میزان فعالیت روزانه‌ی خود دارند مفید هستند. برای اکثر افراد Fitbit Cahrge 3 انتخاب خوبی است. این ردیاب سلامت شیک در کنار ویژگی‌های یک ساعت هوشمند پیگیری سلامت را به روش‌های مختلف انجام می‌دهد. برای افرادی که مایل به خرید محصولات Fitbit نیستند همواره گزینه‌ی جایگزینی وجود دارد. حتی در رده‌ی ردیاب‌های ارزان قیمت. Digital Trends با آزمایش تجربی بیش از ۱۰۰ ردیاب سلامت اطلاعات کافی برای معرفی برترین ردیاب‌های موجود در بازار را دارد. در ادامه به معرفی ردیاب‌های برتر سلامت بر اساس کاربرد خواهیم پرداخت. با مجله‌ی فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.


برترین ردیاب سلامت ویژه اندروید:Samsung Galaxy Fit

برترین ردیاب سلامت ویژه اندروید:Samsung Galaxy Fit

دلایل خرید: یک مچ بند سلامت راحت با صفحه‌ی نمایش واضح و سنجش قابل اعتماد
مناسب افرادی که به یک مچ بند سازگار با اندروید نیاز دارند و برای خرید یک مچ بند سلامت و یا یک ساعت هوشمند تردید دارند.
چرا این محصول؟ این مچ بند کلیه‌ی امکانات پایه را پوشش می‌دهد. کاربرانی که ورزش بخشی از زندگی روزمره‌ی آنان است، اما نه به صورت حرفه‌ای، این محصول را مناسب خواهند یافت. نخستین امتیاز آن صفحه‌ی نمایش ۰.۹۵ اینچی AMOLED و لمسی است. Galasy Fit صفحه‌ی نمایش روشن و واضحی دارد که خواندن آن و تشخیص پارامترهای مختلف از یکدیگر را در حین انجام تمرین ساده می‌سازد. کارکرد صفحه‌ی نمایش بسیار روان و بدون مکث است. برای روشن کردن صفحه‌ی نمایش کافیست کاربر بازوی خود را تکان داده یا کلید کنار دستگاه را لمس نماید. امکان روشن شدن صفحه‌ی نمایش با ضربه روی آن وجود ندارد.

یکی دیگر از مزایای این ردیاب سلامت وجود ۹۰ گزینه‌ی ورزشی است برای پیگیری انواع ورزش است. ۶ فعالیت از این میان به صورت خودکار پیگیری می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت تشخیص هوشمند نوع فعالیت است. با آغاز فعالیت کاربر، ردیاب شروع به ثبت اطلاعات نموده و مشخصاتی از قبیل مسافت طی شده، سرعت و زمان صرف شده نمایش اندازه‌گیری می‌شود. اعلان‌هایی نیز پس از صرف زمان طولانی در حالت نشسته به کاربر داده می‌شود و وی را تشویق به بلند شدن و تحرک می‌نماید. این ردیاب در رده‌ی ردیاب‌های سلامت ارزان قیمت(زیر ۱۰۰ دلار) دسته بندی می‌شود.


Apple Watch Series 5 به عنوان برترین ردیاب سازگار با IOS

Apple Watch Series 5 به عنوان برترین ردیاب سازگار با IOS

دلایل خرید: یک دستگاه سازگار با IOS
مناسب افرادی که به علت کار با گوشی iPhone نیازمند یک ساعت هوشمند با ویژگی‌های ردیابی سلامت هستند.
چرا این محصول؟ هر فردی که توانایی پرداخت هزینه‌های iPhone را دارد از این ساعت هوشمند سود خواهد برد. Apple Watch Series 5 تمام ویژگی‌های یک ردیاب سلامت را داراست. برنامه‌های فراوانی برای این دستگاه وجود دارد و همگی برای کاربر شخصی سازی می‌شود. دستگا‌ه‌هایی در این رده به ندرت همه‌ی ویژگی‌های گنجانیده شده در این ساعت هوشمند را دارا هستند. باتری این دستگاه باید روزانه شود.

اصلی‌ترین تفاوت این ساعت با سری قبلی صفحه‌ی نمایش همیشه روشن و باتری کارآمدتر است. پردازنده‌ی این ساعت نسبت به همتاهای پیشین سریع‌تر است. این در حالی است که سرعت و کارایی Apple Watch Series 4 نیز قابل تحسین بود.

ویژگی‌های ردیابی این ساعت شامل مکان یابی با GPS، سنجش ارتفاع و حسگر ضربان سنج است. همچنین تا عمق ۵۰ متری این ساعت ضد آب می‌باشد. مدهای مختلف ورزشی در این دستگاه تعریف شده است و پس از مدت زمان طولانی بی‌تحرکی، دستگاه اخطاری برای کاربر می‌فرستد. اتصال بلوتوث و اتصال بی‌سیم به هدست برای پخش موسیقی نیز از محاسن این ساعت است.


برترین ردیاب سلامت ضد آب: Samsung Gear Fit2 Pro

برترین ردیاب سلامت ضد آب: Samsung Gear Fit2 Pro

دلایل خرید: یک ردیاب سلامت ضد آب برای ردگیری اطلاعات پایه حین شنا
مناسب افرادی که فعالیت ورزشی اصلی آن‌ها شنا است.
چرا این محصول؟ مانند Fit2 این ردیاب نیز به علت ویژگی‌های کاربردی و وزن کم مورد توجه است. Samsung Gear Fit2 Pro با اتصال به اپلیکیشن همراه خود مسافت طی شده در یک جلسه، سرعت شنا و زمان داخل آب را ردیابی می‌کند. این اپلیکیشن برای پیگیری هدف نهایی تمرین نیز امکاناتی دارد. امکانات یک ساعت هوشمند به همراه امکان پخش موسیقی این دستگاه را به گزینه‌ای مطلوب تبدیل می‌سازد. هرچند ظاهر و طرح دستگاه حجیم بودن آن را به خوبی نشان می‌دهد.

صفحه‌ی نمایش ۱٫۲x اینچی با وضوح ۳۲۰x320 برای کاربر ارضا کننده است. وضوح صفحه به خصوص در هنگام پیمایش اطلاعات ثبت شده مانند گام شماری، تعداد پله‌های پیموده شده، میزان کالری مصرفی، و سایر اطلاعات سلامت بسیار کمک کننده است. دستگاه با بهره‌گیری از GPS مسیر دقیقی که کاربر طی کرده است را نشان می‌دهد. کار با رابط کاربری در هنگام گوش کردن به موسیقی، فایل‌های صوتی ذخیره شده روی دستگاه یا از طریق Spotify، همچنان راحت است. ردیابی خودکار چندین فعالیت نیز در این دستگاه گنجانیده شده است.

ویژگی‌های یک ساعت هوشمند مانند نمایش اعلان‌های Facebook، Twitter، تماس‌های دریافتی و پیام‌های متنی نیز در این دستگاه گنجانیده شده است. این دستگاه با سیستم عامل IOS نیز سازگار است. اما تنها کاربران اندروید می‌توانند از امکان پاسخگویی پیام روی این دستگاه بهره برند.

به عقیده‌ی برخی منتقدان با توجه به ویژگیه‌های دستگاه و قیمت(حدود ۲۰۰ دلار) Samsung Gear Fit2 Pro یکی از بهترین دریاب‌های سلامت موجود در بازار است. طراحی دقیق، انتخاب هوشمند ویژگی‌های و راحتی آن را به سادگی از انبوه دستگاه‌های موجود متمایز می‌سازد.


بیشتر بخوانیم:
برترین ردیاب های سلامت سال ۲۰۱۹ بر اساس کاربرد(بخش نخست)
منافع فناوری پوشیدنی برای ارائه دهندگان خدمات مراقبت های بهداشتی و بیمه: پایش، درمان و توانبخشی
Fossil HR، یک ساعت هیبریدی با صفحه نمایش همیشه روشن


منبع: digitaltrends

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله‌ی فناوریهای توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *