با زیردریایی بدون سرنشین و هوشمند Gladius، دنیای زیر آب را با کیفیت full HD ببینید

Gladius یک زیردریایی بدون سرنشین هوشمند است که برای مشاهده، تصویربرداری و کشف دنیای زیر آب ساخته شده است. این زیر دریایی به آسانی قابل حمل بوده و کارکردن با آن بسیار آسان است. Gladius می‌تواند تا عمق ۱۰۰ متری آب پایین برود و عکس‌هایی با کیفیت بالای ۱۶ مگاپیکسل و فیلم‌هایی با کیفیت full HD برای کاربران ضبط کند. با مجله‌ی فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی همراه باشید.

Gladius مقرون به صرفه‌ترین و کاربرپسندترین زیردریایی بدون سرنشین کنترل از راه دور جهان است که همه می‌توانند از آن برای عکاسی و اکتشاف محیط‌های زیر آب استفاده کنند. کارکردن با سامانه‌ی کنترل Gladius بسیار راحت است. این وسیله به حسگرهای نور کم و الگوریتم‌های کیفیت تصویر مجهز است و به کاربران این امکان را می‌دهد که تا عمق صد متری آب عکاسی کرده و تصاویری بسیار شفاف و بدون اعوجاج داشته باشند.

مهندسی بسیار هوشمندانه‌ی Gladius آن را برای محدوده‌ی وسیعی از کاربران قابل استفاده کرده است. غواصان، عکاسان زیر آب، غواصان تجاری، اقیانوس شناسان و حتی افراد عادی می‌توانند با این وسیله کار کنند.

ویژگی‌ها

قیمت این زیردریایی بدون سرنشین در مقایسه با سایر زیردریایی‌ها بسیار کمتر است.

این وسیله به چهار پروانه‌ی رانشگر و کنترل کننده‌ای مشابه با کنترل کننده‌های بازی‌های ویدیویی مجهز بوده و راندن آن بسیار آسان است.

محدوده‌ی عملکرد این وسیله سه برابر متوسط صنعتی بوده و ۵۰۰ متر فاصله‌ی افقی و ۱۰۰ متر عمق را شامل می‌شود.

Gladius به حسگرهای نوری مجهز است و با استفاده از الگوریتم‌های بهینه سازی تصویر، فیلم‌های با کیفیت بالا و بدون اعوجاج از زیر آب به شما می‌دهد.

این وسیله با وزنی برابر ۶٫۶ پوند و ابعادی برابر با ۱۶٫۹×۱۰٫۲×۳٫۷ اینچ به آسانی قابل حمل است.

بدنه‌ی داخلی این زیردریایی به طور کامل درزگیری شده و از جنس آلیاژ آلومینیوم است. بر روی بدنه عملیات اکسیداسیون انجام گرفته تا ضد آب و ضد پوسیدگی بودن آن تضمین شود.

زمان اجرای باتری‌های لیتیم پلیمری این زیردریایی ۳٫۵ ساعت است. و برای شارژ دوباره‌ی آن‌ها ۱٫۵ ساعت زمان نیاز است.

ویژگی‌های این وسیله را در تصویر زیر می‌بینید.

 

با زیردریایی بدون سرنشین و هوشمند Gladius، دنیای زیر آب را با کیفیت full HD ببینید

طراحی منحصر به فرد Gladius که دارای چهار رانشگر است، به این زیردریایی امکان می‌دهد تا حرکتی بسیار دقیق در همه‌ی جهت‌ها داشته باشد.

 

با زیردریایی بدون سرنشین و هوشمند Gladius، دنیای زیر آب را با کیفیت full HD ببینید

این طراحی به Gladius اجازه می‌دهد که با داشتن چهار درجه‌ی آزادی بتواند حرکاتی بسیار ظریف به سمت چپ، راست، عقب و جلو داشته باشد. افزون بر این، زیردریایی بدون سرنشین Gladius می‌تواند به سمت بالا و پایین حرت کند و بغلتد. پروانه‌های عقبی Gladius به آن امکان حرکت با سرعت ۲ متر بر ثانیه و به سمت جلو و عقب را می‌دهند.

با زیردریایی بدون سرنشین و هوشمند Gladius، دنیای زیر آب را با کیفیت full HD ببینید

 

سامانه‌‌ی کنترل Gladius

شما می‌توانید به آسانی گوشی هوشمند اندروید یا iOS خود را بر روی ریموت کنترل این زیردریایی وصل کنید.

با زیردریایی بدون سرنشین و هوشمند Gladius، دنیای زیر آب را با کیفیت full HD ببینیدبا توجه به شباهتی که سامانه‌ی کنترل Gladius به یک سامانه‌ی کنترل بازی دارد، شما می‌توانید به آسانی و با استفاده از دو اهرمک (Joystick) آن را کنترل کنید. یکی از این اهرمک‌ها برای حرکت به سمت جلو وعقب و دور زدن زیردریایی به کار می‌رود و دیگری برای کنترل جهت دوربین استفاده می‌شود. با توجه به این که گوشی هوشمند شما در مرکز ریموت کنترل قرار می‌گیرد، می‌توانید تصویر زنده‌ای از اکتشاف دنیای زیر آب را تماشا کنید.

Gladius مجهز به دو لامپ LED است که در دو طرف دوربین آن نصب شده‌اند. این لامپ‌ها که زاویه‌ی نوردهی آن‌ها (illumination angle) برابر با ۱۳۵ درجه است، مسیری روشن برای زیر دریایی فراهم آورده و مشاهده‌ی اجسام زیر آب را برای شما امکان‌پذیر می‌نمایند. می‌توانید با کمک برنامه‌ی کاربردی گوشی هوشمند این زیردریایی تصاویر موردنظرتان را انتخاب و مستقیما بر روی گوشی خود ذخیره کنید. همچنین امکان ذخیره‌ی فیلم‌ها و تصاویرGladius بر روی کارت حافظه‌ی SD آن امکان‌پذیر است. نسخه‌ی استاندارد این زیردریایی مجهز میکروکارت SD با ظرفیت ۱۶ گیگا بایت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای indiegogo مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید:

>>با کولر شخصی Evapolar2 دما و رطوبت اطرافتان را مطابق با میل خود تنظیم کنید


منبع: indiegogo

استفاده و بازنشر این نوشتار تنها با ذکر لینک منبع و نام «مجله‌ی فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی» مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *