زندگی سالم با GlucoWise™

شرکت MediWise در حال توسعه یک دستگاه جدید غیر تهاجمی برای نظارت بر سطح گلوکز خون است که به افراد مبتلا به دیابت کمک خواهد کرد زندگی خود را بهتر کنترل کنند. GlucoWise وسیله‌ای قابل حمل است و نظارت سریع، بدون درد، غیر تهاجمی و مستمر بر میزان قند خون را فراهم می‌کند.

زندگی سالم با GlucoWise ™

مزایای کلیدی

زندگی بدون درد

دستگاه Glucowise ™، صد درصد بدون درد و غیر تهاجمی است که موجب می‌شود نمونه‌برداری سنتی از خون جزئی از گذشته شود. فناوری حسگر منحصر به فرد آن اجازه خواهد داد که بدون نیاز به سوراخ کردن پوست بر سطح گلوکز خون نظارت داشته باشیم.

زندگی ایمن

Glucowise ™ ساده و در عین حال بسیار قابل اعتماد است. این وسیله از استانداردهای صنعت برای دقت در نظارت بر قند خون تجاوز کرده است. شما در هر زمان و مکان قادر خواهید بود بر سطح گلوکز خون خود نظارت داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که از حوادث ناگهانی قند خون اجتناب خواهید کرد.

زندگی هوشمند

فناوری ابری هوشمند و نرم‌افزار موجود، مشاوره شخصی و هشدار ارائه می‌دهد. این کمک می‌کند تا به طور کامل وضعیت خود را مدیریت کنید. تجزیه و تحلیل هوشمند داده‌های کنونی و گذشته، محاسبه و پیش‌بینی فوری روند سطح قند خون اجازه می‌دهد تا شما برای تنظیم غذا یا مصرف دارو با توجه به فعالیت‌های خود برنامه‌ریزی داشته باشید.

زندگی اقتصادی

دستگاه Glucowise آزمایش نامحدود بدون نیاز به هیچ هزینه‌ای را فراهم می‌آورد. بنابراین شما می‌توانید بدون نیاز به هزینه و یا نگرانی در مورد درد هر زمان که خواستید تست را انجام دهید.

زندگی محتاط

طراحی جمع و جور و فشرده این وسیله سطح بالایی از حریم خصوصی را ارائه می‌دهد. در هر نقطه و در هر زمان تنها ۱۰ ثانیه طول می‌کشد تا یک آزمایش را انجام دهید. این تجربه یک آزمایش ساده و سریع خواهد بود. سپس می‌توانید به صورت بیسیم و امن داده‌ها را به گوشی هوشمند یا تبلت خود ارسال کنید.

زندگی سالم با GlucoWise ™

 

به دست گرفتن کنترل زندگی

در بسیاری از مواقع انجام تست‌های معمولی چالش برانگیز است. بیشتر افراد مبتلا به دیابت بیش از حد خود را در معرض سطوح خطرناک گلوکز و خطر ابتلا به یک اتفاق ناگهانی قند خون قرار می‌دهند.

قرار گرفتن طولانی مدت در معرض سطح بالای قند خون می‌تواند مسائل جدی برای سلامتی را به همراه داشته باشد. Glucowise با فراهم کردن نظارت سریع، غیر تهاجمی، قابل حمل و مستمر این خطر را به کمترین حد ممکن رسانده است. بنابراین شما می‌توانید مقدار انسولین خود را کنترل کنید و سطح گلوکز در طول روز و شب را در حالت طبیعی نگه دارید.

زندگی سالم با GlucoWise ™

رانندگی

رویداد ناگهانی قند خون ممکن است حین رانندگی اتفاق افتد. با Glucowise شما قادر خواهید بود پیش از رانندگی یا زمانی که در ترافیک گیر کرده‌اید و نمی‌توانید از جاده خارج شوید، براحتی تست را انجام دهید. حسگرهای قابل حمل بدان معنی است که شما قادر خواهید بود با خیال راحت بر سطح گلوکز خود تقریباً در هر وضعیتی نظارت داشته باشید.

ورزش

به عنوان یک فرد مبتلا به دیابت، مهم است که ورزش کنید اما اغلب ترس از سوختن سریع گلوکز یک عامل بازدارنده است. Glucowise به شما اجازه لذت بردن از ورزش بدون نگرانی می‌دهد. شما می‌توانید با کمک Glucowise به طور مداوم، پیش و در طول ورزش سطح گلوکز را بررسی کنید. آزمایش‌ها برای اطمینان از کار مؤثر دستگاه در طیف گسترده‌ای از آب و هوا، رطوبت و درجه حرارت در حال انجام است.

نگهداری از فرزندان

به عنوان یک والد یا سرپرست وسوسه انگیز خواهد بود که همیشه از سطح قند خون کودک یا بیمار خود برای جلوگیری از هیپوگلیسمی (افت قند خون) آگاه باشید. Glucowise قادر به ارسال میزان قند خون به برنامه تلفن همراه شما حتی زمانی که حضور نداشته باشید، است. شما می توانید به طور مداوم از سطح گلوکز کودک و یا بیمار خود آگاه باشید و در صورت نیاز اقدامات مناسب را انجام دهید.

در طول شب

یکی از خطرناکترین زمان‌ها برای افراد مبتلا به دیابت، شب است. آزمایش سنتی مناسب نیست و خواب راحت در شب را از فرد می‌گیرد. Glucowise می‌تواند به گونه‌ای تنظیم شود که زمان انجام آزمایش را در طول روز و شب یادآوری کند. آزمایشی بسیار سریع، بدون درد و ساده پس شما پیش از اینکه متوجه شوید به سرزمین رؤیاها باز می‌گردید.

حسگر بدون درد

این دستگاه غیر تهاجمی و بیسیم هر چند ثانیه مقدار دقیق قند خون را می‌خواند. این دستگاه به آرامی به پوست بین انگشت شست و سبابه یا لاله گوش برای اندازه گیری سطح قند خون فشار داده می‌شود. سپس مقدار اندازه‌گیری شده را در زمان واقعی بر روی صفحه نمایش نشان می‌دهد.

برنامه تلفن همراه

استفاده از برنامه کاربردی گوشی هوشمند آسان است. این ابزار برای کمک به شما و پیگیری سطح قند خون روزانه است. اطلاعات جمع‌آوری شده توسط Glucowise می‌تواند به صورت بیسیم به برنامه تلفن همراه ارسال شود. این اجازه می‌دهد تا شما به مرور زمان، مقادیر اندازه‌گیری شده را خوانده و آن را با سایر اطلاعات سطح قند خون خود ادغام کنید. در نهایت اطلاعات جمع‌آوری شده با دیگر پایگاه داده‌ها، برنامه‌های سلامت همراه و چارچوب‌ها با مجوز مناسب ترکیب می‌شود.

ابر هوشمند

سیستم مدیریت داده مبتنی بر ابر اجازه خواهد داد تا شما داده‌های پیشین ™Glucowise را ذخیره و آن را با سایر منابع داده یکی کنید. اگر شما نرم افزار تلفن همراه Glucowise را نداشته باشید، هنوز هم می‌توانید اطلاعات خود را به طور مستقیم به ابر هوشمند از طریق یک درگاه USB رایانه بارگذاری کنید.

زندگی سالم با GlucoWise ™

حقایق

درد: بیش از ۹۰ درصد افراد مبتلا به دیابت باید نظارت مستمر بر قند خون در طول رانندگی، ورزش و یا سایر فعالیت‌های بدنی داشته باشند.

هزینه: بیش از ۹۰ درصد افراد مبتلا به دیابت از نوارهای تست قند خون استفاده می‌کنند که به طور معمول هزینه بیش از ۸۰۰ یورو در سال دارد.

راحتی: اگر تست بدون درد و راحت باشد، ۵۶ درصد از افراد مبتلا به دیابت ۸ تا ۱۰ مرتبه در روز خود تست را انجام می‌دهند. اما در حال حاضر تنها ۱۸٫۳٪ از افراد خود آزمایش را انجام می‌دهند.

آیا GlucoWise سطح گلوکز خون را اندازه‌گیری می‌کند؟

بله. این فناوری غلظت قند خون در سطح مویرگی را اندازه‌گیری می‌کند. این به این معنی است که GlucoWise دقیق‌تر از دیگر روش‌های غیر تهاجمی است که مقدار قند در سطح پوست، که خون محدودی در آن وجود دارد و یا با استفاده از دیگر مایعات بدن مانند مایع میان بافتی اندازه‌گیری می‌کنند.

چگونه GlucoWise میزان گلوکز خون را بدون گرفتن هیچ نمونه خونی اندازه‌گیری می‌کند؟

سطح گلوکز توسط یک روش غیر تهاجمی و انتقال امواج رادیویی کم قدرت از طریق یک بخش از بدن انسان همچون منطقه بین انگشت شست و سبابه یا لاله گوش استخراج می‌شود. این مناطق جریان خون کافی دارند و به اندازه کافی برای انتقال امواج از طریق بافت نازک هستند. پس از آن سیگنال توسط یک حسگر در طرف مقابل دستگاه GlucoWise دریافت می‌شود و داده‌ها در مورد ویژگی‌های خون جمع آوری می‌شوند و مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرند.

شرکت MediWise

Glucowise یک محصول نوآورانه جدید از شرکت MediWise است. MediWise یک شرکت دانش بنیان است که به افراد توانایی کنترل سلامت خود را می‌دهد. این شرکت توسط یک گروه از افراد کارآفرین در لندن در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد. MediWise در حال توسعه راهکارهای دستیابی به موفقیت هدفمند در مشکلات بزرگ سلامتی است.

این گروه شامل دانشمندان با سابقه در زمینه دستگاه‌های بیسیم، ایمپلنت و حسگرهای پوشیدنی، فیزیک، فناوری نانو، تصویربرداری و الگوریتم‌های هوشمند است. همچنین شامل کارآفرینان و مدیران با تجربه و متخصص در دستگاه‌های پزشکی تجاری، کسب و کار و توسعه محصول است.

توجه: GlucoWise هنوز تحت توسعه است و برای عموم مردم در دسترس نیست.


در زمینه نظارت بر قند خون بیشتر بخوانید:

>>ترکیب لنز تماسی و عینک هوشمند برای نظارت بر دیابت و توزیع دارو

>>سنجش قند خون با حسگر عرق ساخته شده به دست مهندسان زیستی

>>دریافت تأییدیۀ اتحادیۀ اروپا برای سامانۀ نظارت پیوسته بر گلوکز Eversense


منبع: gluco-wise.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *