آیا با دسترسی به انواع گجتها هنوز کسی از وایت برد استفاده می‌کند؟

در این مقاله از مجله‌ی فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی نقدی کوتاه بر تولید و تبلیغات یک محصول عرضه شده در تارنمای آمازون را بررسی خواهیم کرد. این وسیله یک نوع lap desk است که یک ویژگی اضافه بر سایر انواع خود دارد.

 

آیا با دسترسی به انواع گجتها هنوز کسی از وایت برد استفاده می‌کند؟

شاید شما در دوران کودکی خود برای انجام تکالیفتان از یک lap desk استفاده کرده‌اید. lap desk یک سطح صاف است که روی زانو قرار داده می‌شود و با استفاده از آن شما حتی در رختخواب هم می‌توانید کار کنید. این محصول نوآورانه با گذشت زمان متحول شده است و در حال حاضر انواع مختلفی از آن بر روی تارنمای آمازون(Amazon) عرضه می‌شود. طراحی این وسیله به گونه‌ای است که افزون بر نگه‌داری گوشی و تبلت شما، فضایی برای قرار دادن برگه‌ها و کتاب‌هایتان هم دارد. حتی بعضی از lap deskها برای لپ‌تاپ هم جا دارند.

یکی از انواع این محصول که امروزه عرضه شده است و به نظر بسیار گیج کننده می‌رسد، Tab LapDesk نام دارد. همان طور که تبلیغات نشان می‌دهند، این محصول افزون بر نگه‌داری گوشی و تبلت، مجهز به یک وایت برد است. اما آیا وقتی کسی به گوشی و تبلت دسترسی دارد به استفاده از یک وایت برد کوچک نیازی پیدا می‌کند؟ مگر افرادی که به استفاده از ماژیک پاک شدنی وایت‌برد وفادار مانده باشند!

هم چنین تصویر زیر که برای تبلیغ این میز استفاده شده است واقعا بی معناست. به نظر شما چه کسی در حالی که گوشی و تبلت خود را روشن رو به روی خود نگه داشته است، کتاب می‌خواند؟

 

آیا با دسترسی به انواع گجتها هنوز کسی از وایت برد استفاده می‌کند؟

به نظر می‌رسد تمامی شرکت‌های تولید کننده‌ی lap desk ایده‌ای برای تولید یک نوع ایده‌آل از این وسیله ندارند و تنها سعی بر این دارند که آن را به انواع ویژگی‌های غیرضروری که واقعا کاربردی ندارند، مجهز نمایند. برای نمونه می‌توانید lap desk دیگری را که در تارنمای آمازون عرضه شده است، بررسی کنید. شاید به این نتیجه برسید که بهتر است به داشتن یک میز واقعی فکر کنید.


بیشتر بخوانید:

>>افزایش رضایت مشتریان به کمک پوشیدنی ها

>>میز هوشمند Gaze با امکان تنظیم خودکار ارتفاع و هماهنگی با وسایل هوشمند خانه


منبع: theverge

استفاده و بازنشر این نوشتار تنها با ذکر لینک منبع و نام «مجله‌ی فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی» مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *