جدیدترین جایگزین Apple Watch با Wear OS ساعت هوشمند Oppo است

اگر به دنبال ساعتی مشابه Apple Watch هستید که با سیستم عامل ساعت هوشمند گوگل کار کند،‌  Oppo Watch انتخاب مناسبی است. این ساعت هوشمند در ماه مارس در چین عرضه شد و اینک در بازارهای جهانی نیز وجود دارد. در ادامه این مقاله از مجله فناوری‌های پوشیدنی و توان افزا با این ساعت هوشمند بیشتر آشنا می‌شویم.

جدیدترین جایگزین Apple Watch با Wear OS ساعت هوشمند Oppo است

آشنایی با امکانات ساعت هوشمند Oppo

Oppo Watch امکانات مناسبی دارد. ضربان سنج، ردیابی خواب، و شارژ سریع که در عرض ۷۵ دقیقه ساعت را به صورت کامل شارژ می‌کند. به لحاظ ظاهری نیز برای تطبیق با آن‌چه کاربر می‌پوشد، صفحه ساعت قابل تغییر است.

نسخه بزرگتر ۶۴ میلیمتری با اتصال سلولی ، صفحه نمایش AMOLED و ۱.۹ اینچی و مربی صوتی کاربر را در طول ورزش همراهی می‌کند. برخلاف نسخه کوچک‌تر این ساعت هوشمند در این نسخه از سرامیک و پلاستیک در ساخت بدنه و محافظ آن استفاده شده است. Oppo ادعا می‌کند که با هر بار شارژ ساعت ۳۰ ساعت قابل استفاده است.

نسخه ۴۱ میلیمتری با یک صفحه نمایش AMOLED و ۱.۶ اینچی و وزن کمتری عرضه می‌شود. مربی صوتی، یا اتصال LTE در این نسخه وجود ندارد. کارکرد باتری نیز ۲۴ ساعت است.

جدیدترین جایگزین Apple Watch با Wear OS ساعت هوشمند Oppo است

ردیابی فعالیت با سیستم عامل گوگل و کیفیتی مشابه Apple Watch

در نسخه ۴۶ میلیمتری گوشه‌های ساعت تا صفحه نمایش خمیده است. در حالیکه نسخه ۴۱ گوشه‌ها تخت است. هر دو نسخه این ساعت با دستیار صوتی گوگل، GPS، یک گیگابایت RAM و هشت گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. CPU در هر نسخه از Snapdragon Wear 3100 استفاده می‌کند و هر دو نسخه در برابر نفوذ آب مقاوم است (برای نسخه ۴۶ میلیمتری ۵ ATM و برای نسخه ۴۱ میلیمتری ۳ ATM).

با استفاده از این ساعت امکان ردیابی فعالیت، استفاده از نقشه گوگل روی مچ دست، مشاهده رویدادهای پیش رو، دسترسی به Gmail، دسترسی به تعداد زیادی اپلیکیشن پیام رسان و … وجود دارد. Oppo اپلیکیشن اختصاصی خود را نیز با نام HeyTap Health در دسترس کاربران قرار داده است.


بیشتر بخوانیم:
معرفی ارتز های مناسب درمان و توانبخشی بیماران فلج مغزی (بخش نخست)
Wearbuds Pro یک پوشیدنی که داخل ساعت مچی شارژ می شود
معرفی انواع پوشیدنی ها، افزون بر مچ بندها، برای ردیابی سلامت


منبع: oppo

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *