خوشحالی سگی که پای مصنوعی دریافت کرد

تنها یک سگ خاص می‌تواند شانس رهایی از یک زندگی نفرین شده را بدست آورد. کولای نه ماهه به طرز وحشیانه‌ای توسط همسایه‌ی صاحبش مجازات شد. این سگ زمانی که پشت کفش مرد همسایه را می‌جوید گرفتار شد. با وجود تلاش‌های صاحب پیشین کولا برای پرداخت خسارت به همسایه، مرد به سگ بیچاره حمله کرد و دو پای جلو او را قطع کرد. این حادثه در تایلند اتفاق افتاد.

بنیاد حمایت از سگ‌ها متوجه این حمله‌ی بی‌رحمانه شد و بلافاصله کولا را به یک درمانگاه دامپزشکی منتقل کرد و تمام هزینه‌های سگ بیچاره را پوشش داد.

درمانگاه پس از اینکه کولا بهبودی لازم را بدست آورد برای او پای مصنوعی ساخته و نصب کرد. صاحب سگ او را به گروه امداد و نجات واگذار کرد. به این شکل او خانه و خانواده‌اش را از دست داد.

طبق گفته‌های Maeve Henry، مدیر روابط عمومی بنیاد حمایت از سگ‌ها، همسایه‌ای که به کولا حمله کرد طبق قانون حمایت از حیوانات دستگیر و به یک ماه زندان محکوم شد.

بنیاد حمایت از سگ‌ها توسط مارگوت همبورگ پارک، جان و گیل دالی در سال ۲۰۰۳، زمانی که جمعیت سگ‌های ولگرد در شهر پوکت تایلند به سرعت در حال رشد بود تأسیس شد.

گیل دالی کولا را از بانکوک به خانه‌ خودش آورد. گیل نیز از پای مصنوعی استفاده می‌کند. او در سال ۲۰۰۴ زمانی که در حال نجات یک سگ بود هر دو پایش را از دست داد.

سگی که پای مصنوعی دریافت کرد

کولا با پشت سر گذاشتن مشکلات در حال حاضر با دالی‌ها زندگی می‌کند و از پیاده‌روی در ساحل لذت می‌برد. او می‌تواند با خانواده و در خانه جدیدش روزهای بهتری پیش رو داشته باشد.


در همین زمینه بخوانید

>> ساخت کفش چاپ سه بعدی برای یک پنگوئن معلول
>> اسکلت بیرونی Canine به سگ‌های نیمه فلج اجازه راه رفتن می‌دهد
>> صندلی چرخ‌دار چاپ سه بعدی برای بچه گربه


منبع: msn

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *