مچ بند هوشمند Amazfit تلاشی برای طراحی بهتر ابزارهای پوشیدنی

مچ بند هوشمند Amazfit تلاشی برای طراحی بهتر ابزارهای پوشیدنی

اغلب مچ‌بندهای پوشیدنی با بند سیلیکونی مطابق مد روز نیستند. شخصاً فکر نمی‌کنم بستن مچ‌بندهای ضخیم با بند لاستیکی روشن روی مچ دست، زیبا به نظر برسد. بنابراین شرکت‌هایی که می‌خواهند سبک ابزارهای پوشیدنی بدون صفحه نمایش را بهبود دهند قابل تقدیر هستند. Amazfit یکی از همین شرکت‌ها است. مچ‌بند سرامیکی محصول این شرکت از آویزه‌های یشمی محبوب در فرهنگ چین الهام گرفته شده و به معنای زیبایی است.

این ابزار پوشیدنی در دو مدل مچ‌بند به نامهای «Moonbeam» و «Equator» ارائه شده است؛ یک مچ بند هوشمند که تعداد گام‌ها، مدت‌زمان خواب و میزان کالری‌ سوخته شده را با برنامه‌های اندروید و IOS دنبال می‌کند. همچنین دارای حالت لرزش برای تماس‌هاست و صفحه نمایش ندارد. آیا این محصول شیک و مطابق مد روز است؟ من مطمئن نیستم.

مچ بند هوشمند Amazfit تلاشی برای طراحی بهتر ابزارهای پوشیدنی

توصیف‌های این شرکت در مورد انتخاب‌های مدل مچ‌بند، به قرار زیر است:« ترکیب زیبای طلا و چرم، نمایشی از ظرافت» و هم‌چنین، «مچ بند هوشمند مدل Equator تلفیقی از کمال و شفافیت، هماهنگی پوسته سرامیکی همراه با بندی ساده و ظریف با رنگ‌های سیاه مات و ترکیب طلایی و سرخ مسی» این سوال پیش می‌آید، مفهوم عناصر طراحی چیست؟

از مزیت‌های این مچ بند هوشمند ضدحساسیت بودن جنس سرامیک پوسته است. هر فردی این امکان را دارد که وارد کسب و کار ابزارها و فناوریهای پوشیدنی شود. به نظر می‌رسد این طراحی نسبت به مچ‌بندهای دارای بند سیلیکونی گامی رو به جلو است. هنوز با این نوع رفع مشکلات ابزارهای پوشیدنی متقاعد نشده‌ام. با توجه به این‌که این محصول‌ها هنوز نیاز به توصیف دارند باید گفت طراحی خوب خودش ارتباط برقرار می‌کند و نیازی به توصیف ندارد.

اگر در جست و جوی ابزار مچ بند Amazfit هستید بد نیست بدانید این ابزار پوشیدنی در تارنمای آمازون با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار در دسترس است.


در زمینه مچ بند هوشمند بیشتر بخوانید:

>> تماشا کنید: مچ‌بندی برای جلوگیری از عادت‌های بد
>> مچ بند پوشیدنی پایش میزان فشار خون Omron
>> گجت سلامت سامسونگ بر روی مچ و سینه نصب می‌شود
>> بررسی وضعیت سلامت با مچ‌بند سنجش عرق


منبع: Theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *