Leap Ware نخستین ساعت هوشمند دارای چراغ قوه محصول جدید شرکت ایسر

شرکت ایسر در این هفته محصولات جدید بسیاری را رونمایی کرده است. لپ‌تاپ‌های قدرتمند مناسب بازی و صفحه‌نمایش‌‌های بازی و حتی دوربین ۳۶۰ درجه که امکان برقراری تماس‌ صوتی دارد. یکی دیگر از تولیدات ایسر که به تازگی معرفی شده است ساعت هوشمند Leap Ware است. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید تا نگاهی به این ساعت هوشمند داشته باشیم.
Leap Ware نخستین ساعت هوشمند دارای چراغ قوه محصول جدید شرکت ایسر
در نخستین نگاه به ساعت هوشمند جدید ایسر متوجه خواهید شد که خیلی تاثیرگذار نیست. نرم‌افزار اختصاصی این ساعت کند عمل می‌کند. صفحه نمایش آن نسبتا کم‌نور است و به سختی قابل خواندن است. طراحی Leap Ware مطابق سلیقه همه نخواهد بود. با این حال ساعت هوشمند ایسر یک ویژگی قابل توجه دارد. ایسر چراغ قوه‌ای در این ساعت تعبیه کرده است.

شما می‌توانید در تاریکی شب برای باز کردن قفل در، از این چراغ قوه استفاده کنید. حتی در هنگام دویدن در شب برای این‌که خطری برای شما ایجاد نشود آن را روشن کنید. بنابراین تعبیه چراغ قوه در ساعت هوشمند ایده جالبی به نظر می‌رسد که در دیگر ساعت‌های هوشمند وجود ندارد. مطمئنا محدودیت‌هایی نیز وجود دارد. باتری‌های ساعت‌های هوشمند کوچک هستند و پس از مدتی استفاده نیاز به شارژ دارند.

اگر ساعت را روی دست راست خود ببندید چطور؟ آیا استفاده از این ویژگی ساعت هوشمند امکان‌پذیر است؟ باید بیان کرد که بله استفاده از این ویژگی ممکن است. یکی دیگر از محدودیت ها این است که هنگامی‌که شما به نور یک چراغ قوه نیاز دارید همیشه ساعت هوشمند روی مچ دست نبسته‌اید یا در جیبتان نگذاشتید. احتمالا چراغ قوه ساعت ایسر خیلی پرنور نیست اما ایده جالبی به شمار می‌آید. علاقه‌مندان ساعت‌های هوشمند می‌توانند افزون بر برقراری تماس با ساعت خود از چنین ویژگی جالبی نیز بهره ببرند.

از ویژگی‌های این ساعت می‌توان تراشه مدل مدیاتک MT2523 و تراشه حسگر زیستی مدل MT2511 را نام برد. با ساعت هوشمند ایسر، امکان سنجش تعداد ضربان قلب و سطح استرس و خستگی و اندازه‌گیری مقدار پرتو ماورای بنفش وجود دارد. همچنین دوام باتری ساعت هوشمند ایسر بین سه تا پنج روز شارژ است.


در زمینه ساعت‌های هوشمند بیشتر بخوانید:

>>نسخه جدید ساعت هوشمند MATRIX PowerWatch

>>بهترین ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶


منبع: Theverge

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *