اسکلت بیرونی جدید Auxivo برای مبارزه با آسیب های ناشی از کار

سازنده سوئیسی اسکلت بیرونی، Auxivo AG، اسکلت بیرونی DeltaSuit را معرفی کرد. DeltaSuit یک وسیله پوشیدنی شبیه کوله پشتی برای افرادی است که نیاز به انجام کار مداوم در سطح شانه یا بالاتر از آن دارند. DeltaSuit یک اسکلت بیرونی غیرفعال برای حمایت از شانه است که از رویکرد جدیدی برای کاهش بار روی عضلات شانه و گردن و در عین حال کاهش خستگی استفاده می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این محصول با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

اسکلت بیرونی جدید Auxivo برای مبارزه با آسیب های ناشی از کار
.

ویژگی های DeltaSuit

DeltaSuit به طور منحصر به فردی با دیگر اسکلت‌های بیرونی موجود برای حمایت از شانه (حدود بیست اسکلت بیرونی) متفاوت است. طراحی در انتظار ثبت اختراع آن شامل چندین ویژگی است که هدف آن به حداکثر رساندن قابلیت استفاده در تولید، ساخت و ساز، تدارکات و کشاورزی است. برای شروع، DeltaSuit کمربند و میله‌های نگهدارنده ندارد. این طراحی موجب می‌شود پوشیدن آن با محدودیت‌های کمتر و برای حرکت طبیعی بدن آسان‌تر باشد. این طراحی و بسیاری از نوآوری‌های دیگر، منجر به یک راهکار جدید می‌شود که عناصر سفت و سخت و نرم را ترکیب می‌کند.

اسکلت بیرونی جدید Auxivo برای مبارزه با آسیب های ناشی از کار

دیگر نوآوری‌ها شامل رابط قسمت بالایی جلیقه، عناصر الاستیک یکپارچه ذخیره کننده انرژی، آلیاژهای آلومینیوم درجه هوافضا و جبران کننده پویای ناهماهنگی است.

Volker Bartenbach، مدیر عامل شرکت Auxivo AG گفت: «ما از راه‌اندازی DeltaSuit، آخرین نوآوری خود در بازار اسکلت بیرونی، هیجان زده هستیم. DeltaSuit از کارگرانی پشتیبانی می‌کند که برای انجام کارهایشان به فشار و خستگی کمتر نیاز دارند. در Auxivo، ما متعهد به توسعه راه‌کار‌های نوآورانه‌ای هستیم که ایمنی و رفاه کارگران را افزایش می‌دهد. و به افزودن DeltaSuit به مجموعه خود و ارائه بهترین راه‌کار‌های ممکن به مشتریان خود افتخار می‌کنیم».

اندازه و سفارشی سازی:

DeltaSuit در دو سایز S/M و L/XL عرضه خواهد شد. این طرح یک پوشیدنی با بند و تنظیمات کمتر است؛ در مقایسه با آنچه پیش از این در بازار وجود داشت. این دستگاه پوشیدنی از نظر سهولت استفاده و آزادی حرکت بیشتر شبیه کوله‌پشتی است. یک مزیت هدفمند دیگر، اندازه کوچک است که استفاده از اسکلت بیرونی را در فضاهای تنگ آسان‌تر می‌کند.

سطح و زاویه بیشترین پشتیبانی باید بدون ابزار با استفاده از سوئیچ داخلی قابل تنظیم باشد. برخلاف برخی دیگر از دستگاه‌های موجود در بازار که ترکیبی از تنظیمات ارائه می‌دهند، DeltaSuit تنها دو حالت خواهد داشت. پشتیبانی کم و زیاد (5.2 نیوتن متر و حداکثر گشتاور 6.6 نیوتن متر)، با این هدف که محصولی ساده‌تر و کاربردی‌تر باشد.

قیمت و در دسترس بودن:

DeltaSuit نخستین بار در نمایشگاه هانوفر آلمان به نمایش درآمد. گروه Auxivo نیز آن را با خود به Logimat در اشتوتگارت در تاریخ 25-27 آوریل خواهد آورد. پس از نمایشگاه‌ها، DeltaSuit  برای خرید در اروپا در دسترس خواهد بود. این دستگاه پوشیدنی جدید برای خرید از طریق شبکه بین‌المللی توزیع کنندگان مجاز Auxivo AG در آینده در دسترس خواهد بود.

DeltaSuit دارای قیمت 2290 یورو (2500 دلار) برای هر واحد است. هزینه کل مالکیت (نصب، نگهداری و غیره از مکانی به مکان دیگر متفاوت خواهد بود).

اعتبارسنجی:

از آنجایی که هنوز هیچ استاندارد معتبر یا گواهینامه پذیرفته شده‌ای وجود ندارد، هر سازنده اسکلت بیرونی باید شیوه آزمایش محصولات خود را انتخاب کند. DeltaSuit در آزمایشگاه Auxivo و با همکاری شرکای برجسته ارزیابی شد. نتایج در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت و شرکت و شرکای دانشگاهی آن قصد دارند نتایج ارزیابی را اواخر سال جاری در یک مجله علمی منتشر کنند.

اسکلت بیرونی جدید Auxivo برای مبارزه با آسیب های ناشی از کار
.

دکتر Rachel van Sluijs، از دانشمندان ارشد Auxivo AG گفت: «ما معتقدیم ارزیابی‌های دقیق علمی و میدانی برای توسعه اسکلت‌های بیرونی قابل اعتماد و مؤثر، بسیار مهم است. ما متعهد هستیم محصولاتی را به مشتریان خود ارائه دهیم که به طور کامل آزمایش و ارزیابی شدند تا از ایمنی و عملکرد آنها اطمینان حاصل کنیم. با انتشار روش‌ها و نتایج در یک مجله علمی معتبر، کارآمدی محصولات خود را بیشتر نشان می‌دهیم و با حمایت از ایجاد استانداردها، به گسترش جامعه اسکلت بیرونی کمک می‌کنیم».

چگونه به اینجا رسیدیم؟

Auxivo AG در سال 2019 به عنوان یک اسپین‌آف از ETH Zurich تأسیس شد. مدیر عامل شرکت، Volker Bartenbach، نخستین بار در سال 2017 بر روی رادارExoskeleton  Report قرار گرفت، زمانی که Volker برای ابزار آموزشی EduExo STEM برنده چالش نوآوری WearRAcon 17 شد. اسکلت بیرونی آرنج EduExo STEM در ابتدا به عنوان یک پروژه سرمایه گذاری جمعی با موفقیت در Kickstarter.com معرفی شد. Auxivo نسخه قدرتمندتر EduExo Pro را چهار سال بعد عرضه کرد؛ در ابتدا به عنوان یک پروژه Kickstarter و سپس به عنوان یک محصول کامل.

DeltaSuit به محصولات خواهر خود، CarrySuit و LiftSuit می‌پیوندد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر به تارنمای این شرکت مراجعه کنید: auxivo.com

هدف از DeltaSuit رفع برخی از چالش‌هایی است که در پذیرش تدریجی اسکلت‌های بیرونی پشتیبان شانه نقش دارند: پیچیدگی، سهولت استفاده، راحتی، قیمت، وزن، اندازه دستگاه و محدودیت حرکت.


>> عرضه کیت آموزشی اسکلت بیرونی رباتیک EduExo Pro توسط Auxivo AG


منبع: exoskeletonreport.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *