استارت آپ Auxivo AG به دنبال جذب سرمایه برای کیت آموزشی اسکلت بیرونی

شرکت سوئیسی Auxivo AG، یک اسپین‌آف از ETH Zurich و متخصص اسکلت‌های بیرونی صنعتی، یک پویش کیک‌استارتر (Kickstarter) برای کیت اسکلت بیرونی جدید خود به نام EduExo Pro آغاز کرده است. در ادامه در مورد آنچه این مجموعه آموزشی را جالب و منحصر به فرد می‌کند بیشتر می‌خوانید. با مجله فناوری‌های توان‌افزا و پوشیدنی همراه باشید.

استارت آپ Auxivo AG به دنبال جذب سرمایه برای کیت آموزشی اسکلت بیرونی

EduExo Pro قصد دارد فناوری اسکلت بیرونی را در دسترس دانشجویان، مربیان و پژوهشگران قرار دهد. این کیت شامل همه قطعات مورد نیاز برای مونتاژ اسکلت بیرونی دست است. EduExo Pro دارای مفصل شانه با محرک منفعل و فنری و مفصل آرنج مجهز به موتور است. یک کتاب راهنما دانش نظری مورد نیاز را فراهم و کاربر را گام به گام برای مونتاژ و برنامه‌نویسی اسکلت بیرونی راهنمایی می‌کند. هدف این است که به دانش‌جویان اجازه داده شود اسکلت بیرونی خود را بسازند تا در مورد این فناوری اطلاعات کسب کنند، معلمان و اساتید را قادر می‌سازد فناوری اسکلت بیرونی پوشیدنی را در دوره‌های خود بگنجانند و برای پژوهشگران یک بستر برای تطبیق با نیازهای آنها فراهم می‌شود.

EduExo Pro در کیک‌استارتر، با قیمت ۸۹۰ CHF (حدود ۹۶۷ دلار) ارائه می‌شود. برای تعداد محدودی با قیمت ۷۹۰ CHF (حدود ۸۵۹ دلار) در دسترس است. پس از آن قیمت خرده فروشی ۱۰۹۰CHF (حدود ۱۱۸۴ دلار) خواهد بود.

استارت آپ Auxivo AG به دنبال جذب سرمایه برای کیت آموزشی اسکلت بیرونی

اسکلت بیرونی چیست؟

اسکلت‌های بیرونی سامانه‌های رباتیک پوشیدنی هستند که در سال‌های اخیر در کاربردهای پزشکی و صنعتی محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند. اسکلت بیرونی از حرکات خاص پشتیبانی می‌کند و برای کاهش حجم کار فیزیکی و جلوگیری از صدمات بکار می‌رود. از آنجا که این فناوری نوپا است، به سختی امکان دسترسی و یادگیری در مورد سامانه‌های اسکلت بیرونی خارج از برنامه‌های حرفه‌ای وجود دارد. Auxivo AG مایل است با ارائه یک کیت اسکلت بیرونی، توسعه اسکلت‌های بیرونی آینده را مردمی کند و این فاصله را بردارد.

چگونه می‌توانیم از این پروژه پشتیبانی کنیم؟

شما می‌توانید از توسعه این کیت آموزشی پیشرفته به دو روش در کیک‌استارتر پشتیبانی کنید: یا با پیش سفارش یکی از جدیدترین کیت‌های EduExo Pro یا با سفارش یکی از EduExoهای موجود که چند سال پیش ساخته شده است. هر دو اکنون در کیک‌استارتر با قیمت تخفیف خورده عرضه می‌شوند. EduExo عادی پس از پایان کارزار مستقیماً ارسال می‌شود. EduExo Pro اواخر امسال ارسال خواهند شد.

سال‌ها تجربه پشت EduExo Pro ایستاده است

استارت آپ Auxivo AG به دنبال جذب سرمایه برای کیت آموزشی اسکلت بیرونی
EduExo Pro  (بازوی چپ) و EduExo (بازوی راست)

گروه  Auxivio AG با کیت‌های آموزش ریاضیات مهندسی فناوری علوم (STEM) غریبه نیست. چهار سال پیش، رهبر گروه یک پویش کیک‌استارتر موفق را برای EduExo و کتابچه راهنمای اصلی اجرا کرد. از آن زمان، چندین مجموعه اسکلت بیرونی دست EduExo به خانه‌ها و کلاس‌های درس در سراسر جهان راه پیدا کرده‌اند. EduExo اصلی در WearRAcon17 Innovation Challenge به نمایش درآمد و هم جایگاه نخست و هم جایزه فناوری مورد علاقه مخاطبان را جلب کرد. پس از چهار سال EduExo Pro محصول پیشگام دیگری خواهد بود.

بازگشت سرمایه

هدف EduExo Pro پاسخ به یک نیاز ویژه در زمینه رباتیک پوشیدنی و اسکلت‌های بیرونی است: جذب مخترعان جدید و افزایش دسترسی به فناوری. به نظر می‌رسد بسیار ساده است، اما فناوری پوشیدنی با تلاش فیزیکی و پوشیدن آن بهتر درک می‌شود. با این حال، هزینه اسکلت‌های بیرونی فعال تنها برای یک واحد می‌تواند به راحتی به بیشتر از صد هزار دلار برسد. این یک پارادوکس ایجاد می‌کند: از یک طرف، شرکت کنندگان بیشتری که در زمینه اسکلت بیرونی کار می‌کنند، توسعه را بهبود می‌دهند اما دسترسی به این فناوری بسیار گران است. بنابراین، کیت‌های آموزش  STEM، مانند EduExo Pro، رمز موفقیت آینده فناوری اسکلت بیرونی است. دانشجویان امروز رهبران فردا خواهند بود و آنها تصمیم خواهند گرفت که تلاش‌های بشریت برای پژوهش در کدام جهت باشد.

اگر شما یا شرکتتان به EduExo یا EduExo Pro احتیاج ندارید، چندین واحد را بخرید و به باشگاه رباتیک دبیرستان یا کالج شهر خود اهدا کنید.


بیشتر بخوانیم:

>> EduExo: نخستین ابزار اسکلت بیرونی رباتیک برای آموزش

>> EduExo بسته آموزشی اسکلت بیرونی رباتیک


منبع:  exoskeletonreport.com

«استفاده و بازنشر مطالب تنها با ذکر لینک منبع و نام (مجله فناوریهای توان افزا و پوشیدنی) مجاز است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *