دماسنج هوشمند پیشانی با طراحی شبیه خودکار

دماسنج هوشمند پیشانی با طراحی شبیه خودکارتعداد زیادی دماسنج‌ وجود دارد که با روش‌های غیرتهاجمی دما را اندازه‌گیری می‌کنند اما هیچ یک شبیه دماسنجی که توسط شرکت فناوری سلامت Withings ارائه شده نیست. این دماسنج جدید به سادگی با اسکن از پیشانی، دمای بدن را اندازه‌گیری می‌کند. این روشی ساده، سریع و راحت است. این دماسنج می‌تواند دما را از فاصله‌ی یک سانتی متری پوست هم اندازه‌گیری کند پس برای کنترل دمای بدن نوزاد نیازی به لمس او نیست.

دماسنج هوشمند پیشانی با طراحی شبیه خودکار

این دماسنج هوشمند شبیه یک خودکار و با ۱۶ حسگر مادون قرمز که می‌توانند خیلی سریع دما را از گرم‌ترین نقطه پیشانی بگیرد، طراحی شده است. دماسنج دما را از شریان گیجگاهی اندازه‌گیری می‌کند و پیش از نوسان کردن نشان می‌دهد. این دماسنج توسط هر کسی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد اما درواقع برای کودکان به بازار ارائه شده است. مزایای این دماسنج دقت بالا، استفاده آسان و سرعت بالای خواندن دما است. دما بر روی یک صفحه نمایش نشان داده می شود و کدهای رنگی نیز برای نشان دادن وضعیت فراهم شده است: رنگ سبز حالت طبیعی، نارنجی یک سطح بالا رفتن دما و قرمز نشان دهنده دمای بالای بدن است.

این دماسنج وسیله‌ای هوشمند است که افزون بر اندازه‌گیری دما به یک نرم افزار تلفن همراه نیز متصل می‌شود. نرم افزار دما را دنبال می‌کند و زمان اندازه‌گیری دما را یادآوری  و اطلاعاتی درباره مراقبت از افرادی که تب دارند نیز فراهم می‌کند.


در همین زمینه بخوانید:

>>  لباس‌های پیشرفته‌ای که پزشک شخصی می‌شوند
>>  نمایشگر پوشیدنی دیجیتال که روی پوست می‌چسبد
>>  دماسنج هوشمند گوش برای کودکان


منبع: DamnGeeky

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *