ربات هوشمند Trainerbot تنیس روی میز بازی می‌کند!

Trainerbot نخستین ربات هوشمند جهان است که تنیس روی میز بازی می‌کند. این ربات می‌تواند بازی تنیس روی میز را به کاربران آموزش دهد. برای آشنایی با این ربات با مجله‌ی فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی همراه باشید.

بازی تنیس روی میز همراه با دوستان بسیار سرگرم کننده است. اما بعضی از رقبا بسیار قوی و شکست ناپذیرند. بعضی دیگر مبتدی هستند و بازی با آن‌ها کسل کننده است. اما دوستان همیشه در دسترس نیستند. Trainerbot نخستین ربات هوشمند جهان است که تنیس روی میز بازی می‌کند. این ربات می‌تواند بازی تنیس روی میز را به کاربران آموزش دهد. با استفاده از یک برنامه‌ی کاربردی تلفن همراه می‌توانید پرتاب‌های خاص را برنامه ریزی کنید، مهارت‌های خود در بازی را توسعه دهید و یک رقابت را شبیه سازی کنید.

ربات هوشمند Trainerbot تنیس روی میز بازی می‌کند!

اندازه‌ی این ربات طوری طراحی شده که به راحتی در یک کوله پشتی جا می‌گیرد. وزن این ربات ۱٫۲ کیلوگرم است و کاربر می‌تواند آن را به آسانی تا نزدیک‌ترین میز تنیس مورد نظر خود حمل کند. کاربر می‌تواند با استفاده از برنامه‌ی کاربردی این ربات و تنها با لمس چند دکمه، زاویه‌ی پرتاب مورد نظرش را تنظیم کرده و پرتاب‌های مورد علاقه‌ی خود را از هر زاویه‌ای تمرین کند. با Trainerbot امکان شبیه سازی بازی‌های مسابقات مشهور تنیس روی میز فراهم است. Trainerbot کاملا قابل تنظیم است. شما می‌توانید میزان دشواری بازی با ربات را کم یا زیاد کنید.

با استفاده از حالت چندین بازیکن (multi-player mode) ربات Trainerbot می‌توانید همراه با دوستان خود و در سطوح متفاوت مهارتی، یک تجربه‌ی مفرح بازی تنیس روی میز را داشته باشید.

سازندگان ربات Trainerbot، پروژه‌ی ساخت آن را در فوریه‌ی ۲۰۱۶ آغاز کردند و تا کنون ۶ نمونه‌ی اولیه از آن را تولید کرده‌اند. در حال حاضر این پروژه در تارنمای kickstarter ارائه شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای kickstarter مراجعه نمایید.


بیشتر بخوانید:

>>مژه های مصنوعی f.lashes، ترکیبی از مد و فناوری

>>پیشگامان علم رباتیک و اختراعات آن ها را بشناسید ( بخش نخست)


منبع: kickstarter

استفاده و بازنشر این نوشتار تنها با ذکر لینک منبع و نام «مجله‌ی فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی» مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *