معرفی دوربین پرنده و هوشمند SELFLY

گروهی از تولید کنندگان نوآور با توجه به پتانسیل قابل توجه گوشی‌های هوشمند، دوربین خودکار و پرنده‌ی SELFLY توسعه داده‌اند که می‌تواند چشم‌انداز مورد علاقه‌ی کاربر را از هر زاویه‌ای ثبت کند. برای آشنایی با این فناوری با مجله‌ی فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی همراه باشید.

 SELFLY یک دوربین خودکار پرنده است که می‌توان از آن به عنوان جا موبایلی هم استفاده کرد. این دوربین به آسانی با استفاده از گوشی هوشمند قابل کنترل است و می‌تواند به طور خودکار در هوا معلق مانده و منتظر دستورات کنترلی که از برنامه‌ی کاربردی گوشی هوشمند به آن ارسال می‌شود، بماند.

معرفی دوربین پرنده و هوشمند SELFLY

این دوربین بر اساس مکانیزم  folding ساخته شده است که در زمانی که کاربر به آن نیاز ندارد، به صورت یک جا موبایلی بسیار شیک و زیبا درمی‌آید که در جیب جا می‌شود. بنابراین کاربر می‌تواند همیشه این دوربین را همراه داشته باشد.

معرفی دوربین پرنده و هوشمند SELFLY

ویژگی اصلی سامانه‌ی SELFLY نرم افزار آن و ارتباطش با گوشی هوشمند است. این دوربین حالت‌های انتخابی برای کنترل دارد. در تمامی این حالت‌ها عملکرد پیش فرض یک تعلیق پایا در هواست، مانند این که دوربین بر روی یک پایه‌ی نامرئی قرار گرفته باشد.

تمامی مراحل تولید و کد اصلی مربوط به برنامه‌ی کاربردی SELFLY به کاربران عرضه خواهد شد.تولید کنندگان چندین مد کنترلی پیش فرض برای این دوربین در نظر گرفته‌اند اما شما می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های مختلف گوشی هوشمند مدهای دیگری به آن اضافه کنید.

معرفی دوربین پرنده و هوشمند SELFLY

فیلم‌های  این دوربین با کیفیت HD و بر روی RAM آن به صورت داده‌های خام ذخیره می‌شود. ابتدا برای به دست آمدن تنظیمات مورد علاقه‌ی کاربر، تصاویری با کیفیت پایین‌تر به برنامه‌ی کاربردی کنترل کننده‌ی  دوربین ارسال می‌شود. وقتی کاربر چشم انداز مورد علاقه‌ی خود را به دست آورد، می‌تواند تصویری با کیفیت بالا ضبط کند که به صورت مستقیم به گوشی هوشمند او ارسال می‌شود.

معرفی دوربین پرنده و هوشمند SELFLY

جا موبایلی SELFLY با طراحی منحصر به فرد برای تمامی گوشی‌های هوشمند ۴ تا ۶ اینچی قابل استفاده است. نرم افزار این دوربین با سیستم عامل‌های اندروید و ios سازگار است.

برای مشاهده‌ی تصاویر بیشتر به تارنمای kickstarter مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید:

>>با زیردریایی بدون سرنشین و هوشمند Gladius، دنیای زیر آب را با کیفیت full HD ببینید

>>با FlyJacket از دید یک پهپاد ، احساس پرواز را تجربه کنید


منبع: kickstarter

استفاده و بازنشر این نوشتار تنها با ذکر لینک منبع و نام «مجله‌ی فناوری‌های توان افزا و پوشیدنی» مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *