یک لندروور در میان ویلچرها: Ripchair، صندلی چرخدار برای حرکت در مسیرهای ناهموار

Ripchair، صندلی چرخدار با موتور چهار زمانه برای حرکت در مسیرهای ناهموار

امروزه صندلیهای چرخداری که حرکتی مانند تانک دارند و صندلی‌های چرخدار جاده ای، به صورت متداول مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما ما در اینجا می‌خواهیم Ripchair را که حکم لندرور را در میان صندلیهای چرخدار جاده‌ای دارد به شما معرفی کنیم. این صندلی چرخدار در اصل برای نمایش در شبکه تلویزیونی دیسکاوری و برنامه Howe and Howe Technologies ساخته شد. برادران مایکل و جفری پس از تقاضای زیاد مردم برای کمک به حرکت،  Ripchair را دوباره طراحی کردند. افراد برای دسترسی به نقاط صعب‌العبور و ناهموار دچار مشکل هستند اما با ترکیب قدرت، دوام و آزادی حرکت، این صندلی چرخدار به آسانی می‌تواند در مناطق صعب العبور و مسیرهای ناهموار حرکت کند.

Ripchair، صندلی چرخدار با موتور چهار زمانه برای حرکت در مسیرهای ناهموار

هر فردی که به دنبال بدست آوردن دوباره آزادی واقعی است لایق و مستحق داشتن Ripchair است. ویژگی برجسته این سیستم، سطح شیب داری است که اجازه می‌دهد یک صندلی چرخدار موتوری وارد یا از آن خارج شود.

Ripchair، صندلی چرخدار با موتور چهار زمانه برای حرکت در مسیرهای ناهموار

Ripchair کاملاً قابل تنظیم است و کاربر می‌تواند آن را تنظیم کند مثلاً کنترل دستی را تغییر دهد. همچنین فضایی برای قرار دادن وسایلی همچون اسلحه و چوب ماهیگیری تعبیه شده است.

وجود شیارها برای کنترل و هدایت روی هر سطحی مناسب است. برخلاف دیگر صندلی‌های برقی که با باطری کار می‌کند، Ripchair (که هزینه آن بیش از ۲۷،۰۰۰ دلار است) ۳۱ اسب بخار نیرو دارد، سوخت‌گیری می‌کند و دارای موتور ۴ زمانه است که با یک مخزن سوخت می‌تواند یک روز کامل حرکت کند. این صندلی چرخدار می‌تواند ۸ تا ۱۰ مایل در ساعت سرعت داشته باشد.


در همین زمینه بخوانید:

>> ساخت صندلی چرخدار خانگی برای کودک یکساله
>> صندلی خود پارک شونده توسط نیسان ساخته می شود!
>> سفارشی‌سازی صندلی چرخدار چاپ سه‌بعدی از طریق نرم‌افزار گوشی هوشمند
>> صندلی چرخدار کنترل‌ شونده با حالات صورت، چشم و فرمان‌های صوتی
>> بازسازی صندلی چرخدار پله‌نورد iBOT به دست تویوتا


منبع: damngeeky

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *